neděle 20. ledna 2013

GLITTER NAIL


Chtěla bych pravidelně přidávat články na téma 'nail art'. Strašně mě baví vytvářet různé kreace a zkoušet novinky. Snad se vám budou líbit a budete se tu inspirovat.






Dnes mám pro vás nachystané glitrové nehty, nebo spíš jeden glitrový nehet :-D. A co budeme potřebovat?




1)Podkladovou bázi na nehty od Essence, Base sealer.
2)Glitry- seženete u všech větnamců (mají opravdu veliký výběr různých blbinek, když jde o nehty)
3)Lak 'francouzská manikůra' Essence-krásně nehty vybělí a vypadají upraveně.
4)Top coat- opět Essence.

Postup

Nehty nalakujeme lakem v požadovaném odstínu a nehet, který chceme ozdobit třpitkama, vynecháme. Na ten naneseme Base coat a hned ho ponoříme do vaničky s glitrama. Prstem je jemně přimáčkneme na nehet a po zaschnutí přelakujeme Top coatem. 



























Je to pěkné oživení běžné manikůry a nedá to žádnou práci. Takže, jestli si lámete hlavu s jakými nehty vkročíte do dalšího týdne, běžte do těchto.
Já jsem neváhala a když se mi tyhle třpytky osvědčily, běžela jsem do obchodu a koupila si všechny barvy, které měli. V hlavě mám s nimi plno nápadů a těším se, až vám je všechny postupně ukážu.

Mějte se krásně, a překonejte poslední týden v prvním pololetí!
Kristine<3





12 komentářů:

  1. Krásný...minulý týden jsem měla podobné :)

    OdpovědětVymazat
  2. líbí se mi taková decentní úprava nehtů, velmi pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to krásně!! určitě se těším na další. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné :)
    Musím něco (alespoň podobného :D) vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ježiš, to je nádhera! Taky to někdy zkusím. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Holky, moc vám děkuji za milé komentáře. Jsem ráda, že se vám tu líbí<3

    OdpovědětVymazat
  7. podarilo sa ti to úplne na jednotku :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. naozaj velmi pekne!

    Inak ak mas rada Baleu tu su super tipy: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/3x-super-balea.html

    OdpovědětVymazat
  9. tie sú krásne!! :) milujem trblietky na nechtoch

    OdpovědětVymazat