neděle 13. ledna 2013

I Love...







Vůně slibuje svůdnou, nespoutanou esenci kombinováním květinových a pudrových tónů s veselým náznakem pivoňky a liči ozdobených jarními fréziemi. Dále je v ní růže, magnólie, konvalinka a cedrové dřevo. Vůně je celkově velmi vzdušná.

To říká originální popis parfému a mně nezbývá než souhlasit. Cítím ji na sobě opravdu celý den. Jsem v ní zahalená od hlavy až k patě. Lidé v mém okolí si toho všímají také a chválí mi ji. Všem příjemně voní. Zamilovala jsem si ji hned, co jsem ji rozbalila pod stromečkem. Cítím se s ní jiná, lepší, krásnější a mnohem sebevědomější :-) 

Prostě a jednoduše, hodí se spíše pro mladé dívky a dlooouho předlouho vydrží, cítíte ji na sobě celý den a ještě ráno. Kdo hledáte perfektní vůni pro vás a tuhle ještě neznáte, běžte si ji očichat do parfumerie. Musím Vás ale předem varovat-zamilujete si ji!






Kdo byste mě chtěl sledovat na Weheartit, kam také přidávám své fotky -weheartit

A momentálně jsem nemocná a mám strašnou chuť zahrnout Vás spoustou článků! 

Jo, a ještě něco-moc děkuji za Vaše komentáře! :-))

16 komentářů:

  1. chloé je dokonalá, závidím!<33

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle vůni bych také chtěla vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  3. ten má moja mamina už vyše tri roky :)

    OdpovědětVymazat
  4. krááásný fotky!
    tuhle vůni jsem zkoušela v parfumerce, moc se mi líbí:)

    OdpovědětVymazat
  5. tohle je jedna z nejlepších vůní :)) máš se :)

    OdpovědětVymazat
  6. Právě díky tomu podobnému jménu jsem na tvůj blog klikla :) Nejdřív naštvaně a uraženě, jak si někdo vůbec dovoluje použít podobné jméno :D :D Ale mám radost, že je to právě tvůj blog, líbí se mi tu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hihi :-D To je prostě náhoda :)

    OdpovědětVymazat
  8. voní strašně nádherně a i ta lahvička se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  9. tuhle vuni mam moc rada!!!a lahvicka ma krasny design!!:)
    mas moc hezky blog!
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  10. Óda na parfém! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Holky, fakt je to zázračný parfém :-) A děkuji za komentáře<3

    OdpovědětVymazat
  12. Určitě zajdu očichat :D mě už parfem zachvíli dojde,tak mám alespoň tip na nový :) a k tomu ještě hezky vypadá

    OdpovědětVymazat
  13. aj ja si asi zájdem pre nejakú vzorku :))

    http://bibischw.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat