čtvrtek 7. února 2013

Essence Vs. NYC

Znáte je? Máte je? Který vám vyhovuje víc?
Já jsem si koupila svůj první top sealer, když s ním přišla Essence. Ze začátku jsem z něj byla nadšená, ráno jsem neměla na nehtech obtisklý vzor polštáře jako vždy a ušetřil mi mnooho času. Po nějaké době začal tuhnout a táhnout se. Po nalakování mi stahoval lak ze špiček i ze stran. Navíc výdrž už nebyla taková, jako na začátku.
Začala jsem pátrat na internetu po lepší variantě a dočetla jsem se o top sealeru od NYC.

A jaký že je?
Turbo dry top coat od NYC má mnohem řidší konzistenci, což je dobře. Doufám, že v takovém stavu zůstane až do vypotřebování. Pěkně se nanáší a lak vůbec nestahuje ze špiček. Výdrž je, podle mě, také lepší než od Essence. Co se zasychání laku týče-ztvrdne ve dvou minutách a pak už si klidně můžete jít dělat, co chcete a bez starostí, že si nově nalakované nehty zničíte.
Cenově se liší jen neznatelně, nevím teď přesně, ale NYC je trošku dražší, jeho cena se pohybuje kolem 80 korun. (ale v drogériích je teď ve slevě, myslím kolem 60Kč!) Kdo s rychleschnoucím lakem ještě nemáte zkušenosti a váháte, běžte do toho! Budete se divit a objevíte kosmetický div světa. Vážně, já jsem to tak měla :)

Takže verdikt je jasný- NYC je lepší než Essence!

A ještě něco. Já ráda vím, jak majitelka blogu vypadá a napadlo mě, že vy to asi nevíte, hm? Tak tady jedno mé foto.
Chystám pro vás víkendový článek o Valentýnské inspiraci se vším všudy. S nehty, outfitem a možná i účesem, takže se máte opět na co těšit :)
Pěkný zbytek týdne, Kristine<3

17 komentářů:

  1. musím si ho také pořídit :) a jsi krásná :) moc :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som mala najprv Essence, po čase mi prestal vyhovovať, tak som prešla na ten od NYC. No som v štádiu, keď mi nevyhovuje už ani ten, takže teraz neviem, čo robiť :D

    OdpovědětVymazat
  3. Také mám ten NYC a je výborný :) nedám na něj dopustit :)
    Zvu tě k sobě na giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak to pro něj musím skočit, když je ve slevě ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně to jsem teď sháněla, musím pro něj skočit do Rossmana:) a jsi moc hezká:) na fotce ti to moc sluší:)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji ;) A určitě do něj běžte!

    OdpovědětVymazat
  7. Možná zkusím :) Jinak na té fotce ti to hrozně sluší máš skvělé oči! :D

    OdpovědětVymazat
  8. vypadá to, že budu muset vyzkoušet i ten od NYC:)

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělý článek! :)
    Jsi moc hezká! :)

    OdpovědětVymazat
  10. vazne lepsi? dobre vediet, lebo nikdy by som nepovedala ze daco lepsie ako Essence existuje :)
    Vedela si, že je nova micelarka od Biodermy? Recenzia tu:
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/sensibio-ar-alebo-co-teraz-pouzivam.html

    OdpovědětVymazat
  11. Dřív jsem hodně používala Four Seasons vytvrzovač (a jsem jeho milovnicí), teď to střídámm s NYC a musím objektivně přiznat, že NYC suší líp, nicméně co do výdrže je na tom FS líp... :/

    OdpovědětVymazat
  12. Moc Ti to sluší a NYC používám také a i přesto, že jsem spokojená bych ráda vyzkoušela i ten od Essence =)
    Inhotblog.blogspot.cz
    KKISS

    OdpovědětVymazat
  13. Máš perfektní blog a jsi překrásná! Jsem Tvou novou čtenářkou! :*

    Ameliska

    OdpovědětVymazat