neděle 17. března 2013

Newspaper nails

Krásné nedělní odpoledne,
Dnes mám pro vás další nehtový post s fotonávodem, tentokrát na novinové nehty. Nedělala jsem je na sobě ale na mé kamarádce, která je mým vděčným modelem a navíc má krásné nehty. Tenhle novinový nail art vypadá moc dobře a je navíc strašně jednoduchý a vše, co k němu potřebujete, najdete doma.

Co budeme potřebovat?
(opravdu použijte noviny, s časopisy to nejde)
Postup:
-Nehty nalakujeme světlým lakem. My jsme navíc ještě prsteníček nalakovaly jiným odstínem, aby vše bylo zajímavější.
-Poté novinové kousky namočíme do francovky a necháme jim chvilku, aby se pořádně nasákly.
-Pinzetou vyndáme papírek a opatrně ho přiložíme na nehet, pořádně přitlačíme (ze všech stran) a chvilku počkáme. Opět opatrně sundáváme.
-A teď už nezbývá než přelakovat Top coatem. Chtěla bych ještě upozornit, žě Top coat od NYC písmenka rozmazává! Nakonec jsme ho tedy nepoužily a nehty přetřely tímhle lakem od Rimmelu.
A výsledek?
newspaper nails nail artnewspaper nails
 -Jak se vám tento nail art líbí? Zkoušely jste ho, nebo teprve budete?
A jako další věc, chtěla bych vám moc poděkovat za krásné číslo 200 čtenářů. Když jsem s blogem začínala, dala jsem si ho jako cíl, který se mi teď splnil. A díky tomu plánuji první, malou giveaway, takže se máte na co těšit. A ještě se můžete těšit (aby toho nebylo málo) na další kosmeticko-líčící článek!
Mějte se krásně, Kristine<3

39 komentářů:

  1. Někdy to snad taky vyzkouším , vypadá to hezky ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. to je krásnéé:) to někdy zkusím:) snad se mi to podaří tak pěkně jak tobě:D

    OdpovědětVymazat
  3. toto som chcela už dávnejšie vyskúšať a určite sa na to aj dám:) veľmi pekne to vyzerá:)

    OdpovědětVymazat
  4. ja mám tento nail art veľmi rada,párkrát som ho už mala ale vždy sa mi to s topcoatom rozmazalo

    OdpovědětVymazat
  5. Juuu tak to musím taky vyzkoušet to je boží! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Už jsem zkoušela ;)
    I s křiklavým podkladovým lakem a taky to nevypadalo špatně :)

    OdpovědětVymazat
  7. tohle chci dlouho vyzkoušet, krásný :)

    OdpovědětVymazat
  8. mne se to hrozne libi, ale bohuzel nemam hezky nehty.

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělý nápad, vypadá to parádně, někdy určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  10. To vypadá moc krásně, může se to namáčet i jinam než do francovky?:)

    http://nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. úžasné!! :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. wow! ty jsou vážně dokonalé!:))

    OdpovědětVymazat
  13. Ja som to uz davnejsie skusala ale nepodarilo sa mi to tak pekne ako tebe ... ale pouzila som odlakovac namiesto alpy ...

    OdpovědětVymazat
  14. Dobrý počteníčko na nudný hodiny ve škole :D

    OdpovědětVymazat
  15. you know what you're doing, love it.

    OdpovědětVymazat
  16. Ked vidim, ze sa o seba rada staras mozno ta potesi sprava o tom, ze Philips prisiel na trh s revolucnou novinkou v odstranovani chlpkov. Uz nikdy nemusis mat porezane nohy pretoze Lumea Precision Plus odstrani chlpky na zaklade sveta a uz sa nikdy neobnovia!
    Recenzia u mna tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/philips-lumea-precision-plus.html

    OdpovědětVymazat
  17. Taky jsem to zkoušela, hrozne se mi to líbí:) a tobě se to hrozne povedlo! Krása! A gratuluju k čtenářům!:)

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadá to úžasně!!! Rozhodně to musím zkusit. :)

    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  19. jo tohle jsem chtěla vyzkoušet už dávno, nehty vypadají úžasně!

    OdpovědětVymazat
  20. Jéé, děkuji za inspiraci :) Nehty jsou krásné!

    www.candy-in-my-pocket.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. toto som už skúšala, mne sa to veľmi páči :)

    OdpovědětVymazat
  22. Já moc na takové věci nejsem, ale tohle vypadá vážně skvěle a vkusně! Děkuji za inspiraci, opravdu to vypadá jednoduše ( že bych to i já, jakožto nemehlo na nail art, mohla zvládnout) :)

    OdpovědětVymazat
  23. Jsem ráda, že se článek líbí :) a děkuji za komentáře!

    OdpovědětVymazat
  24. Pěkný blog:) Nechceš se vzájemně sledovat?

    Vik Ladyla

    OdpovědětVymazat
  25. Už jsem to zkoušela dříve, ale nepovedlo se mi to tak hezky:) Možná to zase někdy zkusím:)

    OdpovědětVymazat
  26. Tenhle nápad vidím poprvé a moc se mi to líbí. Fakt by mě to nenapadlo.. škoda, že si koušu nehty, tohle by se mi líbilo.

    OdpovědětVymazat
  27. Krásné nehty,taky si je občas udělám,když je čas :)
    TerezaKubalova

    OdpovědětVymazat
  28. pěkné, to bych mohla koupit francovku a vyzkoušet to :)

    OdpovědětVymazat
  29. krásný to je! Musím to zkusit, vypadá to ale až příliš jednoduše - předpokládám, že na poprvé to asi tak dokonalé mít nebudu :))
    A nechápu, jak to, že tvůj blog ještě nesleduju! Máš ho úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  30. Wow, super nápad, určitě zkusím:-) Moc se mi líbí tvůj blog a těším se na další podobné nápady.

    OdpovědětVymazat
  31. ahoj, áno, vyskúšala som a akurát ho mám na nechtoch :) vyzerá to super :)

    OdpovědětVymazat
  32. Párkrát už jsem si takto nehty dělala, ale poslední dobou na to vůbec nemám čas.
    Akorát jsem použila vodku, pač francovku doma nemáme a mě se jí nechtělo kupovat:D
    Zkoušela jsem to i s rumem, ale brzy mi z toho "smradu" co jsem furt cejtilo bylo špatně.. :D
    Jinak mám i vyzkoušené si vytisknout jakékolih obrázky - normální tiskárnou, a také to jde :)
    Měla jsem takto na nehtech kytičky, ale i třeba šmouly :D

    OdpovědětVymazat
  33. Tak to je parádní, to musím někdy vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  34. Ty jsou naprosto dokonalý! Hned zítra je zkusím! :-)

    OdpovědětVymazat