pátek 23. srpna 2013

Decorated your room

Přináším vám trochu inspirace na zútulnění a vylepšení vašeho pokoje. Pro mě osobně je můj pokoj místem, kde se cítím skvěle a zvlášť po tom, co si ho dokonale uklidím a upravím podle sebe. Vlastně, ani bych se nemohla soustředit na blogování nebo učení, kdybych kolem sebe měla nepořádek. Rozptylovalo by mě to. Teprve když je uklizený, dělám něco dalšího. 
Když mám za sebou dlouhý den, těším se jedině do postele. Je to nejoblíbenější místo pokoje. Proto jsem se ji snažila vylepšit, co to šlo. Naučila jsem se šít na stroji a koupila si tu nejkrásnější látku, ze které jsem si ušila polštáře.
Dále jsem si pořídila přehoz přes postel. Upravuji ji každé ráno tak, že ho přes ni přehodím. Vypadá to upraveně a bílá mi pěkně zapadá do uhlazeného stylu. Šla jsem nedávno okolo Kiku a narazila jsem tam na něj, je extrémně pohodlný a ani se 'necuckatí', jak jsem čekala. Stojí jen 80,-
No, a v Kiku jsem nezůstala jen u přehozu. Padl mi tam do oka tenhle roztomilý tácek na kafe a sušenky nebo ovoce. Je to taková nepotřebná ale roztomilá blbůstka. Za 50 korun. Až teda na ten obrázek, že? Přišla jsem na to, jak ho dostat dolů. Stačí nechat nasáknout vodou a pak 'sdrolit'.
Květiny miluji také, tohle zátiší mám vedle televize. Mám tak v pokoji kousek přírody :-)
Nástěnka je pro mě také něčím výjimečným. Mám na ní připíchnuté nejlepší vzpomínky, svoje sny a ty nejlepší kamarády!
Teď se přesouváme k té pro mě ošklivější části příspěvku kde uvidíte to, co jsem předělávala. Třeba židli. Byla potažena ošklivou látkou nehodící se do interiéru a proto jsem ji potáhla tou, která je i na polštářích. Jednoduché a hezké, ne?
 Dále můj pracovní stůl. Je starý a byl nehezky otapetovaný. Koupila jsem si matnou bílou tapetu a šuplíky do ní nově 'zabalila' a ještě je natřela zvenčí nabílo. První šuplík je původní tapeta, 2. je už slouplý a třetí je už hotov. Jinak, tapeta je dost levná investice a dá se díky ní vylepšit i používaný nábytek, který pak vypadá jako nový.
Tadá, hotovo!
Tak, snad jsem Vás dnešním článkem potěšila a napište mi i třeba vy co děláte pro to, abyste se ve svém pokoji cítili dobře. Díky za vaše komentáře a návštěvnost, Kristýna :-)

50 komentářů:

  1. Tak já mám svůj pokojíček hojně dekorovaný krabičkami a celkově věcmi určenými na dekor. Nemám zrovna teď moderní bílý nýbytek, naopak mám ho barevný a líbí se mi, že je odlišný. Samozřejmě květiny, závěsy, povlečení, klasika s kterou si dívky vyhrají :) Hodně kouzla dělají i lampičky :)

    OdpovědětVymazat
  2. máš úžasnú izbu! Tie šuplíky sú neuveriteľne úžasný nápad :°)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné:-), takové články mám ráda, podle mě jsou opravdu inspirativní:-). Sama se snažím svůj pokojíček neustále předělávat a celkově zlepšovat k lepšímu.
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Máš moc krásný něžný pokojík, dýchá z něj domov a ta útulnost :) tapetování nábytku moc dobře znám, nejsou přece jen na nový vždy prostředky. :)
    A úplně tě chápu, svůj pokojík si taky "ladím", a i když bydlím tak napůl doma a napůl ve městě kde studuju VŠ, vždy se na něj těším ♥ Naučit se s šicím strojem je bezva :) Skvělý článek!

    Coffee with milk and two sugars.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Seš šikovná, hlavně to vylepšování je super, na přetah ani na lepení tapety na opotřebovaný nábytek bych si asi jen tak netroufla, takže tleskám, povedené :))

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi hrozně šikovná :) Krásný, holčičí pokojíček v romantickém stylu :) Moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je opravdu pěkné, jsi šikulka :) takhle skvěle vymyslet ty šuplíky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Máš všechno úžasně sladěné, moc se mi to líbí. Ten tácek mě vážně zaujal :)!

    OdpovědětVymazat
  9. skvělé tipy :) taky pláuju si předělat pokoj, takže se mi hodí takové rady:)

    OdpovědětVymazat
  10. Jsi moc šikovná, jak už tu bylo řečeno a vše je opravdu moc pěkné a hodící se k sobě!

    OdpovědětVymazat
  11. Wow, sikovna si, mas to tam krasne. :)

    OdpovědětVymazat
  12. veľmi krásna izba :))))) a tie šuflíky, no nestačím sa diviť:)

    OdpovědětVymazat
  13. Máš to nádherný, pokojík jak pro princeznu :))

    OdpovědětVymazat
  14. Tenhle článek mě potěšil vážně moc. Trefila ses přesně do stylu, který se mi strašně moc líbí. Máš vše tak dokonale sladěné. Vážně super :)
    TerezaKubalova

    OdpovědětVymazat
  15. Hezký a útulný pokojíček :)) Líbí se mi ten stoleček vedle postele a také nápad jak vylepšit psací stůl :))

    OdpovědětVymazat
  16. Jsi neuvěřitelně zručná! :) Bílá je teď též mým favoritem v interiéru. Je to teď taková davová šílenost ze severu, ale je to krásný, čistý styl. Do nedávna jsem měla nevzhledný postkomunisticky zařízený pokoj do zelené barvy (kterou ani nechápu proč jsem tam měla, když jí zrovna 2x tak neholduju)... Našetřila jsem si ale penízky a pokoj vybavila do tmavě hnědé s bílým nábytkem a doplňky. Teď se v něm opravdu cítím jako doma, když je celý dle mého gusta a mého vkusu! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tiež by som si chcela dať väčšinu nábytku na bielo, či už tapetou alebo vymalovať. Ale hlavne by som chcela malovať celú izbu. To by mi úplne stačilo. Inak si strašne šikovná máš to tam také útulné :)

    OdpovědětVymazat
  18. wow,nádherná izba a úplne najviac sa mi páči,ako si prerobila ten stôl :)

    OdpovědětVymazat
  19. Holky, díky za vaše milé komentáře :-)

    OdpovědětVymazat
  20. musím říct, ze mas pokoj opravdu moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  21. Máš to veľmi pekne spravené, všetko v takých jemných tónoch :) A s tými zásuvkami v stolíku si to super vymyslela!

    OdpovědětVymazat
  22. Vypadá to krásně. Miluji čisté interiéry, jen je to u nás celkem nemožné. U nás je vidět každá špína :D

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  23. Musím říct, že se Ti to opravdu povedlo. Pokoj vypadá neskutečně něžně a čistě. Hlavně ta proměna stolu je podle mého názoru skvělá.

    http://wevush.com

    OdpovědětVymazat
  24. máš nádherný pokoj, působí krásně čistě

    http://onceuponatimeside.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. Musíš mít nádherný pokojík, i ty závěsy se mi moc líbí. Můj pokoj je takový miš-maš, kolikrát jsem si ho chtěla předělat, ale to by stálo fakt dost peněz, takže to vždycky padlo. Ale ted se plánuju vyřádit na pokoji na privátě v Brně, ten si musím upravit k obrazu svému, abych se v něm cítila útulně, takže děkuji za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  26. Ten stůl je moc hezký a jsi asi hodně šikovná, že ses naučila šít. Já bych na to asi neměla nervy a se svou "zručností" bych to raději asi ani nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  27. Pěkné tipy! Teda obarvit stůl bych také chtěla, ale bojím se :D
    Jinak já mám ráda různé třpytivé dekorace, ozdobné polštářky na posteli atd. Baví mě je i vyrábět :)

    anesagill.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  28. ten kvet to je cyklamen? jaho mamtiež ale ako keby ho bolo treba už presadiť najprv mu opadali listy ale kvetov mal vela a teraz už odkvitli aj kvety a nejako samu prestalo dariť tak neviem čo mam robiť

    OdpovědětVymazat
  29. Hezky jsi to zkrášlila :) Já mám pokoj ani ne rok starý, takže jsem se vším spokojená. Ale hrozně mě baví si pokoj uklízet, přerovnávat si věci, měnit dekorace... :)

    OdpovědětVymazat
  30. Si veľmi šikovná, skvelé nápady! :)

    OdpovědětVymazat
  31. to je úžasný, máš to hrozně útulný =)

    OdpovědětVymazat
  32. Super nápady! Stůl se ti vážně moc povedl a o polštářích ani nemluvím. Nejspíš, přemluvím mamku, aby mi také něco ušila na polštáře, protože je hrozně hezký když jich je více po hromadě:-)

    OdpovědětVymazat
  33. To je úžasný, jsi moc šikovná!
    Já bych taky takhle potřebovala olepit stůl..ale pak by vypadal, jak když to dělalo 5 letý dítě, jsem na tohle nemožná :D

    OdpovědětVymazat
  34. Já po tom upravit si svůj pokoj jak chci toužím snad věky. <3 bohužel sdílím malým pokoj s bráškou, ve kterém je hrozně moc skříní a věcí ještě z dětství (nevypadá to staře, ale není to můj styl). Hodně se mi líbí ty jednoduché bílé pokoje, něco jak jsi vytvořila ty :), nějak tak si chci zařídit svůj až se odstěhuju :)

    OdpovědětVymazat
  35. Izbové články milujem. Veľmi pekne si si to porobila. Nad úpravou stola rozmýšľam už dlhšie, ale keďže ja som skôr babroš ako šikovnica v tejto oblasti. Nemám nato trpezlivosť. Takže s tým musím niekoho obťažovať a počkať si :) Ale s tým šitím to asi skúsim. Skúšala som to ako malá, ešte na základnej a nevydalo. Zožralo mi to pyžamo :D Takže asi začnem s nejakými kúskami handier a nie s oblečením. S tou táckou si to vyriešila dobre. Ten obrázok tam bol hrozný. Nástenka v izbe je úúúúplne super. Máš na nej krásne fotky. Trochu som si poobzerala pár tvojich článkov a veľmi zaujímavé. Teším sa, keď budem mať viac času a prečítam si viac a teším sa aj na nové :) Pekný blog.

    OdpovědětVymazat
  36. Krásné detaily :) Také mě baví decor a nejraději mám bílou, šedivou a béžovou barvu :)

    OdpovědětVymazat
  37. to je skvělej článek, použiju ten nápad s tapetou, protože v pubertálním rebelujícím období jsem si zařídila svůj pokojíček do černa :D vypadá ta tapeta dobře i na pracovní desce stolu? :)

    OdpovědětVymazat
  38. určitě ano, tam se ji také časem chystám nalepit. Hlavně dávej bacha na bubliny :-)

    OdpovědětVymazat
  39. Paráda! Také jsem teď ve fázi, kdy předělávám pokoj a úplně dostala ta tapeta na nábytek. Myslíš, že bys mi třeba na email dala vědět, kde se dá taková tapeta sehnat a jak jsi ji na stůl lepila? Byla bys moc hodná, protože tohle přesně pro svůj stůl potřebuju! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. můži Ti dát vědět i tady? Já ji sehnala v malém obchodě u nás ve městě, přímo s tapetama. Jinak zkus nějaký obchod s věcma pro domácnost, event. i papírnictví,...internet :-)

      Vymazat
  40. Tak tohle je paráda! Děkuju moc za inspiraci :) Víc takových článků!

    OdpovědětVymazat
  41. ty si dokážeš vyhrát, šikula :) máš vše krásně upravené, útulné! s nástěnkou to máme stejné, je to mapa životních zážitků :))

    OdpovědětVymazat