středa 4. června 2014

První letní

 Hezkou středu všem mým čtenářkám,

 dnes bych vám ráda ukázala outfit z minulého víkendu, kdy mi počasí na chvíli dovolilo vyjít si jen tak, s holýma nohama. Holé nohy ale outfitu nedominují, za ně se o to postaraly skvělé vintage šaty. Ty nikde neseženete, jsou asi dost staré, přešité na mou postavu. Já k nim mám ale zvláštní vztah a nosím je v létě tak ráda!

 Totiž, na vysočině máme chatu a část rodiny, která je neskutečně zručná a kreativní a jak už to tak bývá u takových lidí, skladují vše, co jen jde. Občas mi pošlou nějaké oblečení a většinou jsou to jen takovéhle poklady. Sami z něj pak pro sebe šijí různé batohy a psaníčka... Jak se vám takovéhle šaty líbí? A s čím jiným byste je zkombinovaly? S tím mám trošku problém, protože růžové květy úplně neladí k červeným doplňkům, zase na druhou stranu s růžovými si to nedokáži představit (a nemám je), s celo černými doplňky také ne.

(Boty- Rejnokobuv/ Pásek-Oodji/ Psaníčko-DIY/Šaty-vintage)

 Fotky jsou foceny v nádherném Českém Dubu, což je přenádherné městečko bez jakýchkoliv reklam či plakátů. Nemáme to zase tak daleko a pro takovéhle fotky se tam ta cesta vyplatí. Navíc se poblíž dá skvěle bruslit! Znáte Č. Dub? A co na dnešní post říkáte? Na přelomu týdne se těšte na kosmetickou recenzi a já vám přeji hezký týden, Kristýna!


40 komentářů:

  1. Šaty jsou nádherné, mám takové podobné. :) A myslím, že ta červená k nim jde, ono je to ještě víc rozzáří a kdyby ty květy byly červené jak je to dle mého už moc :) Takže takhle jsi to sladila parádně! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně sladěná, šatky krásné :)

    OdpovědětVymazat
  3. podle mě k tomu ta červená ladí perfektně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi jako panenka. Trošku přísná, ale moc krásná.

    OdpovědětVymazat
  5. Zbožňujem takéto vintage kúsky, ktoré dýchajú históriou. Krásne si ich zladila s doplnkami, len mne by si sa viac páčila v rozpustených vlasoch :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty šaty jsou nádherné, stejně tak jako Ty, Kristýnko :-) Máš v sobě nějaké kouzlo :-)
    Moc se mi líbí, jak jsi šaty zkombinovala :) Já bych k ním asi zvolila béžové, lesklé balerínky , když tak přemýslím nad obsahem botníku, ale červené botky jsou super!!

    OdpovědětVymazat
  7. Ta červené k ním sedí pěkně, celý outfit oživí :) Fakt krásný kousek a moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná, a takové šaty, které mají nějaký příběh, jsou stejně nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  9. No teda, hrozně ti to sluší! Jsou krásné, mě se k sobě s červenými doplňky náramně hodí :-)

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  10. Mega skvělý outfit! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Sladila jsi to krásně a vůbec bych neřekla, že jsou šaty DIY, mazec :)

    OdpovědětVymazat
  12. šaty su naozaj krásne. A celkovo je to velmi pekne skombinované :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jsou moc pěkné, takovýto styl ti sedne jak ulitý :-)

    OdpovědětVymazat
  14. krásné, tímto stylem mi strašně připomínáš péťu z lovelyhair, úplně si na ní umím ty šaty ( a vlastně všechno ) představit:) moc ti to sluší, jsi jak panenka
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  15. Nedivím se, že k nim máš zvláštní vztah, protože ti naprosto perfektně sedí. Kéž by člověk měl v šatníku jenom takovéhle věci, které mu padnou jak ulité. A ta červená je k tomu krásná.

    OdpovědětVymazat
  16. Krasne a na fotkach mi velmi pripominas oblecenim, ucesom a asi aj fotografiami Petru z lovelyhair :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, máš pravdu, také jsem si tak připadala :-) Rozpuštěné vlasy by byly asi lepší a nepodobala bych se Pétě tolik ;-)

      Vymazat
  17. peknucka si :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Sluší Ti to moc, ty květinky jsou všude! :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Kombinace s červenými doplňky je skvělá :) jsi jak panenka :)

    OdpovědětVymazat
  20. Si nádherná ;) Krásne zladené

    OdpovědětVymazat
  21. Děkuji Vám všem, holky, za krásné komentáře! :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Jako hrajes si na Pavlinu Jagrovu s temi vyrazy? :-O Vubec ti to tu neslusi. :(

    OdpovědětVymazat
  23. Wow, vetsina outfitu me na blozich nechava chladnou, nanejvys pridam komentar typu:hezky outfit, ale tenhle je vazne perfektni! Musim na ty fotky porad koukat :)

    OdpovědětVymazat
  24. Aj mne sa páči kombinácia s červenou a viem si tam predstaviť aj telové, prípadne výrazné zelené doplnky :)

    OdpovědětVymazat
  25. cesky dub nemam rada, znam jen to osklive namesti a jeste hnusnejsi vjezd do mesta z nasi strany.. :D ale na tvych fotkach vypada pekne. a ty taky :) Market

    OdpovědětVymazat
  26. Jsi dost umělá a ty výrazy??:-(

    OdpovědětVymazat
  27. hodně mi stylem či fotografiemi přirpomínáš Péťu z LovelyHair :) myšleno samozřejmě jako poklona! ;) sluší Ti to.

    OdpovědětVymazat
  28. Velice pekne fotecky, ale ja si proste nemohu pomoci... Vice usmevu by to tak moc prozarilo! I tak se mi moc libi :)

    OdpovědětVymazat
  29. Nemusíš se nad každou kritikou hned rozčilovat:-) ne vždy budou reakce pozitivní..
    Jinak hezké:-)

    OdpovědětVymazat
  30. Jsi moc krásná ale nechápu jak v tomto můžeš vůbec vylézt ven z domu. Každý máme jiný styl ale toto už je opravdu moc, až nevkusné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ty chodíš v čem, to by mě tedy zajímalo! Veliká škoda, že takovéhle vzkazy píšete vždy anonymně :-D

      Vymazat