neděle 1. března 2015

Mé kosmetické novinky poslední doby

Hezkou neděli!

Dnes, jak je zvykem, vás nesmím ochudit o článek. A jak to tak už bývá tak vám ukáži, co mi přistálo ve schránce za poslední týden. Bylo toho poměrně dost a já jsem moc ráda, že pro vám mohu jako první otestovat nějaké novinky a podělit se s vámi o mé dojmy a umožnit vám si o ně třeba zasoutěžit. Tak pojďme na to!


Rimmel představuje několik žhavých novinek: Novou voděodolnou řasenku Wonderfull Waterproof, další řasenku Extra 3D Lash, pudr Lasting Finish 2v1, který bude asi mým favoritem, jelikož makeup ze stejné řady je mým miláčkem a nedám na něj dopustit! Dále set na obočí Brow This Way, který mám v tmavém odstínu a asi ho nechám na testování kamarádce a nakonec, jako sladká tečka, je růžový balzámek na rty Keep Calm.


Další žhavou kosmetickou novinkou jsou šampony Pantene Pro-V s antioxidanty, které pomáhají bránit poškození vlasů způsobené oxidačními minerály. Přišly v překrásné krabici ovázané stuhami a nebyly tam samotné, doplňovala je tématicky voda Fiji, nejčistší na světe. Jsem na ně zvědavá a s chutí se pouštím do testování.  :-)


Konečně mám ve svém odličovacím arzenálu pleťovou vodu, nějak jsem se bez ní dokázala dlouho obejít. Eucerin je dle mého sázka na jistotu/kvalitu a navíc teď její vzorek seženete u nějakého časopisu jako dáreček. Jo, a také zkouším nový deodorant a zatím se zdá být super. Došel mi můj milovaný od Rexony a já jsem zase chtěla vyzkoušet něco nového :-)


The Body Shop mi zaslal novinku z jejich chystané kolekce, která bude v prodeji od 13.3. Jmenuje se 'čajový obřad' a musím říci, že je lákavá. Já zkouším tělový peeling, který je voňavý a neskutečně příjemný. Dále kolekce bude obsahovat Čaj do koupele (!), který si dal za úkol detoxikaci těla, tělové máslo a kolínskou vodu Fuji Green Tea.


Jsem náročná na obočí a chci, aby vypadalo dokonale. Proto jsem si koupila Brow tint od Makeup Revolution. No, kamarádi nebudeme, hezky to opravdu nevypadá. Příště napíši více.


Nakonec tu mám jednu nekosmetickou věc, tedy doplněk z ebay, který je prostě bomba a potřebovala jsem ho k plesovým šatům. Je to kovový pásek, který má v zadní části gumu.


Zaujaly vás některé novinky?
Doufám, že se vám dnešní článek líbil, příště se tu sejdeme u plesového outfitu, tak se těšte ;-) A mějte se krásně, K.


24 komentářů:

  1. Ten pudr Rimmel vypadá fajn. A ten Pantene balíček vypadá taky skvěle! Už se těším na podrobnější recenze :)

    OdpovědětVymazat
  2. wau to je noviniek :) som zvedavá hlavne na tie rimmel produkty :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě nejvíc zaujal balíček od Pantene, na tyto produkty jsem viděla už spoustu reklam. Zatím jsem od nich nezkoušela žádný výrobek, proto by bylo hrozně moc fajn, kdyby jsi na ně třeba napsala recenzi. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já si plánuji pořídit ten set na obočí od Rimmel. Na recenzi gelu na obočí MR jsem zvědavá. Sama jsem koupi zvažovala, tak teď nevím.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  5. Věcičky od Rimmel mám taky a ten balíček Pantene by mi udělal moc velkou radost ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Super novinky, hlavně balíček Rimmel a peeling musí vonět úžasně :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  7. Tak s Brown tint mám stejně nemilou zkušenost... zůstanu asi navždy u barevného gelu Alverde. Balzámky Keap Calm mám moc ráda :)
    http://hvezdneulomky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. tak nejvíc mě zaujaly novinky Rimmel :)

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkné :) Zaujaly mě ty novinky od Rimmel. Hlavně pudr, protože jak říkáš, stejnojmenný makeup je super! A také se podívám po těch stínech na obočí, chtěla bych nějaké vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  10. Šamponky od Pantene mám, tedy šampon i kondicioner :-)) krásné fotky

    OdpovědětVymazat
  11. Samé krásné věci :) Rimmel bych ráda zkusila, ale i ten body shop a eucerin a prostě všechno :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  12. ja mám hrozne citlivú pokožku a vždy po holení som vyzerala ako muchotrávka a nemohla som ani spojiť ruky k sebe, tkže presne tento deodorant od eucerinu je môj liek!! skvelá vec

    OdpovědětVymazat
  13. Skvele novinky, jsem zvedava na recenzi produktu od Rimmel :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Ten balzám na rty vypadá skvěle. Pěkné novinky. :-)
    http://www.vmemzivote.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  15. Jsem hrozně moc zvědavá na ten pudr...a pak mě taky zaujala nová řada TBS, musím to jít očuchat :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Kovový pásek se mi líbí :) Výrobky od Pantene přišly moc pěkně zabalený
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  17. Tsss proč ty jsi dostala růžový balzámek a já oranžový?! :(( :D každopádně ten můj nějak divně voní. Voní ten tvůj dobře? Jinak na ten pudr jsem také moc zvědavá :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, nic extra to není, navíc já na takováhle patlátka na rty moc nejsem :-D

      Vymazat
  18. Eucerin micelarni vodu jsem si hodne oblibila.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Zaujala mě většina novinek a už se těším na recenze :)

    OdpovědětVymazat
  20. Moc se mi libi barva te vodeodolne rasenky!:-) ze Maybelline prisel s timto roztomilým jelenim lojem jsem si vsimla, ale bala jsem se, jak to bude s kvalitou, navic ted toho mam na spotrebovani az az!:-)
    Ten pasek je skvely, jsi mou oblibenou inspiraci pro nakupy na eBay :-D :-)

    Http://thankgodiamwoman.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Ten pásek mě zaujal a líbí se mi :)

    Monča

    OdpovědětVymazat
  22. na ten pudr jsem také zvědavá, stejně tak na Pantene :)

    OdpovědětVymazat