neděle 15. března 2015

Péče o tělo - mí aktuální oblíbenci

Hezkou neděli!

Jak se máte? Já mám za sebou nejnáročnější víkend, jaký si vůbec dokáži představit a teď zaslouženě odpočívám a nabírám novou energii. Byl užitý a konečně si mohu říci, že už se budu soustředit jen na učení :-D. Dnes bych chtěla mluvit o mých aktuálních oblíbencích v péči o tělo, protože jsem před nějakým časem vyzkoušela několik novinek, které mě nadchly. Obzvlášť značka Sebamed mě dostala, je naprosto božská, hypoalergenní a zkrátka miminkovská. V týdnu se pak konečně můžete těšit na nový outfit, které teď budou přibývat častěji!


Začnu tělovým mlékem moisturizing body lotion od zmiňované značky Sebamed. Najdete ji v DM a nebo ve vybraných lékárnách. Toto tělové mléko má ultralehkou gelovou konzistenci, po jejíž aplikaci se cítíte jako byste se právě vykoupali v nebi. Okamžitě se vstřebává, není mastné a pokožku opravdu hydratuje. Po aplikaci nemám potřebu jít si mýt ruce, jako u jiných převoněných mlék. Tedy tohle nemá žádnou konkrétní parfemaci, voní tak nějak čistě, lehce, luxusně. Cena se pohybuje kolem 250,-.


Dále jsem si od této značky zamilovala krém na obličej Mattifing cream, který je ultralehký stejně jako tělové mléko. Měla jsem sice jen vzoreček, ale zmizel hned a ráda si koupím plné balení. Je opět i pro alergiky a ty, kteří mají citlivou pleť. Po jeho nanesení je pleť opravdu viditelně matnější. Rozhodně doporučuji!


Další značkou, o které se tu dnes bude mluvit je značka Green Line. Je poměrně levná a dobře dostupná, v Tetě drogérii většinu jejich výrobků seženete. Tento krém vyjde asi na cca 100,- a za tu cenu si absolutně nemohu stěžovat. Plní, co od krému očekávám, jeho složení je vyhovující, vůně příjemná a je i mastnější, takže spíše pro sušší pleť. Avokádový krém z řady Hydromineral je skvělý, pro nenáročnou pleť jako dělaný a doporučuji ho všema deseti. Vyrábí se v několika variantách, takže každý tip pleti si vybere.


Od Green Line tu pak mám i odličovací mléko, které plní hned několik funkcí najednou. Dá se použít ve sprše jako mycí gel, nebo klasicky s vatovým tampónkem na odlíčení na sucho. Má moc příjemnou konzistenci, příjemně voní, nedráždí a hlavně skvěle odličuje i voděodolné řasenky. Opět je to produkt za pár korun, vyhovující složením, který si ráda koupím znovu.


Jaké pečující produkty teď nejraději používáte vy?

Mějte se krásně a teď už články opět budou přibývat pravidelně, tak se máte na co těšit :-)
K.

13 komentářů:

  1. tie produkty vyzerajú naozaj zaujímavo :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Znacka green line vypada hodne lakave.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Green line Se kupuje v rosmanu sezenu to i nekde jinde? Zaujalo me to mléko..

    OdpovědětVymazat
  4. Green line Se kupuje v rosmanu sezenu to i nekde jinde? Zaujalo me to mléko..

    OdpovědětVymazat
  5. vidím to tak, že sa mierne inšpirujem pri najbližšej návšteve drogérie :)

    http://www.jade.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý tip na Sebamed, diky. Na tuhle značku pořád zapomínám když jdu nakupovat věci na tělo nebo šampóny, přitom podle recenzí bych řekla, že to je velká škoda.

    Small Everyday Joys blog

    OdpovědětVymazat
  7. s Green Line moc dobrou zkušenost nemám, ale asi bych kvůli jednomu produktu neměla odsuzovat celou značku.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ten matující krém od Sebamedu vypadá dobře, to bych mohla vyzkoušet :) Já aktuálně používám Biodermu, ale v zásobě mám spousty dalších věcí na který se už těším, ráda to střídám :)

    OdpovědětVymazat
  9. Par produktu od Sebamed doma zrovna mam, vcetne toho zmatnujiciho kremu, tak jsem na ne zvedava, znacka je mi take moc sympaticka :-) A produkty Green Line me docela zaujaly, asi po nich pri pristi navsteve Tety kouknu :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Opet krasne fotky, produkt od Sebamed me nalakal :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Na čistící emulzi od Green Line müž jsem koukala, musím si ho pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  12. Sebamed je moje láska, mám od nich sprcháče a mycí emulzi na obličej a chystám se na pleťový krém:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat