středa 29. července 2015

Makeup Revolution - líčení s paletkou Mermaids forever + recenze na stětec

Hezkou středu, milí čtenáři!

Dnes mám pro vás líčení, konečně. Asi si pamatujete na článek ze začátku prázdnin, kdy jsem od zastoupení Makeup revolution London obdržela na vyzkoušení paletku 32 stínů Mermaids forever a plochý štětec na makeup. Obojí jsem si sama vybrala, hodilo se mi to do výbavičky, a dnes vám přináším dlouhou recenzi plnou barevného líčení.


I když swatche dělám nerada, protože si do paletek nechci sahat, tentokrát jsem musela. Níže tedy můžete vidět světlejší stíny, které jsou v podstatě vesměs všechny stejné a bohužel pigmentací mne neohromily. Zase se to ale dalo čekat, je to tak většinou. Bohužel mi ale v paletce chybí nějaký jemně mletý nude stín bez třpytek, kterým se dobře rozmazává. Matné stíny ale paletka neobsahuje.


U druhé části výraznějších stínů se musím přiznat, že jsem měla prsty vlhké od kapesníků, proto jsou tak krásně výrazné. Těm pigmentace opravdu nechybí, zvlášť, když s nimi pracujete na mokro. Obzvlášť vyzdvihnout bych chtěla modrý, růžový a ty hnědé. V paletce je výhodou to, že když si s kombinací stínů nevíte rady, můžete vsadit na ty jednotlivé barevné řady, které vás navedou a pomůžou vám oko odstínovat.


Ještě než začnu se samotným líčením, chtěla bych vám něco povědět o plochém štětci F101 na makeup. Oproti flat topům se mnohem lépe vymývá, nemám ho tak problém ho použít i na líčení někoho jiného, protože i samotná desinfekce a mytí trvá chvilku, i rychle schne. Myslím, že i z hlediska bakterií je plochý štětec lepší. Všechno tohle mi vyhovuje, flat top jsem od té doby nepoužila. I co se práce s makeupem týká, nemám s ním problém. Se štětcem se dostane všude kam má, v rovnoměrné vrstvě, beze šmouh. S vypadáváním štětin jsem se ani náhodou nesetkala. Stojí 200,-. a rozhodně bych ho doporučila.


Poprvé jsem z paletky sáhla po růžových stínech, ty v tolika odstínech v žádné jiné paletce nemám. Ty mě opravdu baví, působí docela jemně i když jsou výrazné a na léto jsou ideální. Mám k nim spoustu takovýchto topů, které skvěle doplní.


Se stíny jsem zkoušela i barevné linky, i když tady pigmentace moc nestačí. Jde to s mokrým štětečkem a trpělivostí. 


Co jsem si teď hodně oblíbila je kombinace hnědého stínu s barevným stínem v koutku oka. Každý den nosím jinou barvu a stejně nejraději mám opět fialkové, nebo růžové. Hnědá ve vnějším koutku oko zvýrazní a barvičky dodají jemnost a ženskost. Někdy barvou zvýrazním i spodní linku, jindy ji nechám hnědou.


Na fotce výše i níže je jiný stín, přesto byste rozdíl asi nepoznali. Ano, některé jsou si na víčkách opravdu podobné. Jinak s výdrží stínů nemám problém, s bází dají celý den. Paletky 32 stínů stojí cca 400,-.


Královsky modrý stín je skvěle pigmentovaný, posuďte sami. Skvělý je jen na spodní lince.


Kdybyste měli jakékoliv dotazy nebo připomínky, sem s nimi, ráda je zodpovím. Děkuji MRL za možnost vyzkoušení paletky a štětce a douám, že se vám líčení líbila.

Mějte se, Kristýna <3



19 komentářů:

  1. Paletka jakože vypadá vcelku dobře. Líčení které jsi vytvořila se mi hrozně moc líbí. :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. Za tolik parády je to opravdu pár korun! Ani by mě netrápilo, že paletka neobsahuje matné stíny, protože lesklé se třpytkami jsou stejně lepší. Zajímalo by mě, co pořád provádějí s tou pigmentací světlých odstínů. Poslední styl líčení se mi líbí nejvíc :)

    http://thankgodiamwoman.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné líčení, moc ti to sluší :-) Kočka jsi :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Perfektný článok! A ty si ako inak prekrásna! :)


    Izabell │my diary/klik/

    OdpovědětVymazat
  5. Upřímně ten první look se mi na tobě moc nelíbí, ale ty poslední tři Ti hrozně moc sluší :) Vůbec bych to neřekla, ale vypadá to fakt dobře s tím hnědým stínem. Asi se nechám inspirovat :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. mně se strašně líbí to modro hnědé líčení! a klidně bych i u některého z nich dala horní linku:) super článek!promakaný a hodně fotek - to já ráda :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš barevnou nebo gelovou černou? S obojím bych souhlasila, ale chtěla jsem nechat vyniknout jen stíny :-)

      Vymazat
  7. Původně se mi tyhle jejich paletky vůbec nelíbily, ale musím říct, že stíny vypadají dobře a určitě bych je také unosila :)

    Se sluncem v zádech + VELKÁ LETNÍ GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  8. Wau, tak to je tedy dost multifunkční paletka! jak na denní nošení do práce tak i na večerní bazénovou párty, moc se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
  9. Paletka vypadá vcelku univerzálně, asi o ní popřemýšlím. :) První líčení se mi děsně líbí!

    OdpovědětVymazat
  10. Paletka vypadá vcelku univerzálně, asi o ní popřemýšlím. :) První líčení se mi děsně líbí!

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezké, tobě sluší snad všechno. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Poslední dvě kombinace se mi líbí hodně :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jsi krásná, líčení je super a fotky nádherné!:-D Nevím, co jiného napsat:))

    OdpovědětVymazat
  14. Veľmi pekné líčenia, prekvapuje ma, že tá pigmentácia na ruke vyzerá o dosť slabšie ako na očiach.. Mám kopec Makeup Revolution paletiek a väčšinou je tá pigmentácia super už na swatchoch... Inak veľmi pekné líčenia :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ono je to asi jen špatně vyfocené :/ I stíny na ruce vypadaly ve skutečnosti dost výrazně.

      Vymazat
  15. Holky, děkuji všem za komentáře!

    OdpovědětVymazat
  16. Táto paletka mňa osobne nezaujala, avšak páčia sa mi vytvorené líčenia. Hlavne tie dve s hnedým tieňom doplneným farebným.

    OdpovědětVymazat