neděle 9. srpna 2015

Barvy na rty, které přežijí všechno - můj první objev roku 2015 (RIMMEL, DERMACOL)

Krásnou neděli vám všem!

Doufám, že jste si užili krásný víkend plný sluníčka, nejlépe někde u vody a s Aperolem v ruce! Já jsem opět ke svým najetým kilometrům přidala další (asi 30?) a víceméně jsem to horké počasí strávila u vody. A ten aperol, ten mám zatím jen v lednici, musím k němu dokoupit proseco ;-) Ale těším se na něj, to jo... Ale má čas, krásně bude ještě prý pěkně dlouho!

Dnes, jak už nadpis napovídá, vám musím představit můj první kosmetický objev roku, i když je teprve srpen. (I když už na tomto seznamu je napsáno i něco dalšího, to vám ale zatím neprozradím) Jsou jím tedy PROVOCALIPS 16hr (kiss proof lip colour) od Rimmel London a 16h LIP COLOUR od Dermacolu. Obě značky mám vyzkoušené a teď vám povím to, co mě na nich tak dostalo.


Vydrží opravdu celý den, ať děláte cokoliv. I s jídlem, pitím a líbáním se nehnou ze rtů. Fascinovaně si po jejich nalakování pusinkuji ruku a nemůžu se prostě nabažit pocitu, že na ní nezůstane ani tečka barvy.

Abych řekla pravdu, ve značkách skoro nevidím rozdíl, kromě ceny. Dermacol stojí něco přes 200,- a Rimmel asi 130,-. (pamatujete ale na tu skvělou slevu 2 za 1 na Dermacol?) Jen Dermacol má mnohem větší výběr barev. Barvy tedy smrdí, asi jako liháč, ale za ten účinek to asi stojí, navíc je při nanášení, než zaschnou.

Princip jejich nanášení je poměrně složitý a závisí na něm to, jak barva dlouho vydrží. Abyste docílili maximálního efektu, rty musí být před nanesením suché a bez jakékoliv hydratace, tedy lůje. Pečlivě se nanese barevná vrstva, s čímž mám tedy problém, není lehké aplikátorem pěkně a přesně vykreslit rty, navíc když barva rychle zasychá. Pak musíte počkat, až bude vše pěkně zaschlé a na to aplikovat průhlednou část, která nezaschne a rty vyživí, ty se pak budou i lesknout.

(bez průhledné fixační části, níže už s ní)

Jako první jsem si pořídila Provocalips od Rimmelu, který jsem tedy sehnala až v DM v Liberci, v menších městech je neměli a myslím, že ani mít nebudou. Vybrala jsem nositelný a přirozený odstín 200 I'LL CALL YOU. Drží perfektně, miluji ho, má i nápaditý a pěkný obal. Krásná nositelná barva na běžné denní.


Pak tu mám 01 od Dermacolu, která je jemná, světlá a do růžova. Také ji miluji, i když nositelnější je stále barva od Rimmelu.

(a omluvte to líčení, které se nehodí, fotila jsem zrovna líčení do článků)


Jako poslední tu mám božskou červenou. Je to odstín 03 a i když ten moc často nosit nebudu, jsem ráda, že ho mám. Prostě rudá, která se nehne z místa (a vůbec už na zuby), tu musíte mít.


 I když tedy vykreslit s aplikátorem dokonalou linku, to není úplně hračka.


A mimochodem, viděli jste, co s těmito linkami dokáže Lucka z GTL?! To musíte vidět TADY! Prostě linky z těchto rtěnek, pecka!

Takže kdybych to měla celé shrnout, i když na rtěnky moc nejsem, protože mi rty vysušují, tyhle jsem si oblíbila. Navíc je klidně během dne můžu přetřít lujem a jsem v poho. A drží, jsou boží! Na občasné nošení a akce, kdy musíte být dokonalé, super, jinak je to tedy asi pěkná chemie.

Co vy a tyto neslíbatelné rtěnky? Už jste je objevili?

Těším se, K.

A nezapomeňte na opravenou soutěž ZDE!




11 komentářů:

  1. Tyhle rtěnky naprosto miluji, jsou to nepřekonatelní držáci a nevysušují mi rty, jen to odličování je šílené, ještě jsem nenašla dokonalé odličovadlo. Čím odličuješ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to jde to dolů čímkoliv, i ubrouskama od essence :-)

      Vymazat
  2. Pecka ty odstíny :) Sluší Ti oba dva a tu červenou bys teda měla rozhodně nosit

    OdpovědětVymazat
  3. 01 od Dermacolu ti hrozně sluší! Je to krásně přirozená barvička, ale dodá šmrnc :)

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju je, když nemám čas starat se celý den o rtěnku, je to super.

    OdpovědětVymazat
  5. Doteraz som ich ignorovala, ale to sa už dlhšie nedá, lebo tú rimmelácku 200-ku a dermacolácku 03-ku potrebujem!

    OdpovědětVymazat
  6. Dermacol mam a milujem tieto produkty! Mám 01 a 04 sa mi zdá a velka spokojnost, najradšej by som mala všetky farbičky :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Rimmel mám moc ráda, ta drží jako přibitá, jen trpím na extrémně suché rty a občas se mi stane, že popraská a odpadne na pár místech - no prostě nemám ráda svojí pusu. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ach jo a ja jsem jedina co je jeste nevyzkousela, ale mam to v planu.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Nádhera, zatím jsem nezkoušela barvu na rty ani od Rimmelu ani od Dermacolu, ale určitě to co nejdřív napravím. Hrozně mě láká ta vydrž a odstíny jsou opravdu perfektní :)

    New in: July 2015 + GIVEAWAY!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Nevyskusala som ani jednu, velmi rychlo sa mi vysusia pery a supinkuju aj ked balzamujem ....ale laaaakaju ma, hlavne ten rimmel odtien
    Tebe sedia vsetky a cervenu dermacol by si podla mna mala nosit casto, je na Tebe priam bozskaaaaa :-)

    OdpovědětVymazat