čtvrtek 21. ledna 2016

Freedom kosmetika

Krásný čtvrtek, milé čtenářky!

Ozývám se po dlouhé době, ale to tu dnes nebudu omílat a vše vysvětlím v dalším článku, který snad bude následovat co nejdříve po tomto a který bude naprosto peckový a plný překvapení! Jupí, já se těším! 

Dnes konečně dojde na tyto fotky, které mám už také nafocené snad od prosince a na které stále nebyl čas na to je sem dát a něco vám o nich napsat. Totiž, já tyto věci ani nepoužívám, protože si je šetřím pro vás, do největší soutěže všech dob!


O této kosmetice vám píši proto, že je k dostání v Teta drogériích. A to by šlo, ne? Je rozhodně v porovnání s ostatními drogérkovými značkami taková progresivní, nápaditá a má ve svém sortimentu věci, které ty ostatní značky nemají.


Takže kdo má Rossmanna s Makeup Revolution daleko, Teta by mohla být dobrou náhradou. Tyto obě značky jsou Londýnské a samozřejmě pocházejí od stejného výrobce. Ceny jsou dost podobné, takové vstřícné a výrobky by až na asi dvě výjimky měly mít obě značky rozdílné.


Já si z tohoto všeho vybrala pouze rozjasňovač, který se mi zamlouval nejvíce a který mi v kosmetické taštičce chyběl. Jinak vše už obdobné doma mám. Ten mi přijde moc fajn, rozhodně ne nějak extra výrazný. Když se s ním šikovně manipuluje, dodá vašim tvářím krásný zdravý lesk.

Oční stín - 49,- / Paletka 12 očních stínů - 199,- / Bronzer tvářenka a rozjasňovač v jednom - 199,- / rtěnka - 49,- / linky - 79,- / rozjasňovač - 149,-

Dnešní článek berte jen jako informační, vše důležité vám povím již brzy! Kristine <3


19 komentářů:

  1. já vyzkoušela set na obočí a to je super - kdybych si teda nevybrala omylem to tmavší :D haha. držím palce se školou!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Freedom se mi zdá o malinko lepší než Revolution, mají super produkty :)

    OdpovědětVymazat
  3. pretty! Beautiful colors

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem zvědavá na tu mega soutěž :-)

    OdpovědětVymazat
  5. A neví někdo, jak dlouho třeba vydrží rtěnka? Já od freedom zatím nic nemám, ale o MRL jsem zkoušela rozjasnovač a na pleti mi dá jen pár hodin a stín v odstínu mocha love na konturování a ten je super. Proto se ptám, jestli má význam si rtěnku od nich vůbec pořizovat.
    Esthe Jones

    OdpovědětVymazat
  6. ešte nepoznam tuto kozmetiku a tak sa mi zda že som už dlho nebola v tete drogerii trochu sa tam musim porozhliadnuť:)

    OdpovědětVymazat
  7. Pomalu predstavam chapat,proc ma jeden vyrobce tolik znacek,kdy kazda nabizi skoro to same. To je MUA, makeup revolution, freedom, beauty UK. Vsechny jsou na stejne brdo a jejich produkty jsou prakticky to same, jen v jinych obalech.Ale i tak mam jejich produkty rada, kvalita nekterych dost prevysuje cenu

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Konečně článek :) doufám, že zkouškové zvládáš úspěšně. Mě značka Freedom moc neuchvátila, i když píšeš, že až na dva výrobky je odlišná od Makeup Revolution. Každopádně i tak mi přijde podobná x dalším, jak už tu zaznělo v předchozím komentáři. Vypadá to tak, že si od ní nic nepořídím.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc krásně jsi to nafotila a produkty vypadají super. Zrovn dnes jdu do Rossmana mrknout na něco od MR, tak už se těším :)

    Simple living – Novinky z podzimního nákupního seznamu

    OdpovědětVymazat
  12. Zaujal mě ten rozjasňovač, určitě na něj kouknu až budu v Tetě. :)
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  13. Me se hodne libi paletky. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  14. Já miluju jejich Colour and Rich paletku, je boží a tvářenky taktéž nejsou k zahození :)
    - Šárka -

    OdpovědětVymazat
  15. Na tuhle kosmetiku jsem už v TETA drogerii koukala a hodně mě zaujaly zrovna paletky očních stínů... a jedna krásná tvářenka v takovém dokonalém šampáňo-broskvovém odstínu, která by byla ideální na léto. Takže asi co nejdříve pořídím do své skromné kosmetické (malovátkové) výbavičky... :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak to se už těším .V Tetě se po ní určitě kouknu.

    OdpovědětVymazat
  17. O téhle značce už jsem slyšela, ten bronzer vypadá dobře a ceny jsou taky fajn. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Freedom má odě mě velký palec nahoru :-)
    Zatím jsem zkoušela pouze stíny.....ale obří spokojenost.
    Zatím slzším od všech samou chválu, tak pokukuji i po dalších produktících.... Tetu mám naštěstí blíž než Rossmann :-) Rozjasńovač vypadá hodně zajímavě :-)
    Přeji pěkný večer

    OdpovědětVymazat