neděle 24. července 2016

Outfit - letní overal

Krásnou neděli, moji milí!

Dnes jen stručně bez vtipné předmluvy. Díkybohu, taky se nic dalšího, co by se tu (ne)dalo popisovat, nekonalo. Ale vlastně něco se změnilo - začala jsem hrát pokémony! Bože, hrozně mě to baví. Kdo v tom taky jedete? Myslím, že to spustili v pravý čas - o prázdninách. Já jsem na hry nikdy v životě nebyla, ale tohle mě baví o to víc, že je to spojené s procházkami a s poznáváním nových míst. Tady u nás už na sebe s hráči máváme, když se potkáváme na stejných místech. Ta hra tak sbližuje!

Tento outfit je focen na malém nadražíčku v Jablonci, které ještě není 'opraveno a tím zničeno'. Fotky zalité sluncem se povedly, že? Moc jsme se k jeho vyfocení přemlouvali, protože nám do toho stále něco lezlo. Nemoci, škaredé počasí...



Taky jsem si zamilovala tento účes. Slíbila jsem si sice, že ho budu nosit, až opadne jeho momentální trend, ale nedalo mi to. Je pěkný, pohodlný, vypadá dobře i na dlouho nemytých vlasech...co víc si od účesu přát. Navíc, já v copech i spím a nosím je i druhý den. A pak ještě kudrnaté, když je rozpletu. Ideálka na léto!


Overálek, který mám na sobě, je ze Shein. Je z klasického takového toho jejich 'letního' materiálu, tedy šifonu. Myslím, že bude ideální na plavky na přejetí autem nebo přeběhnutí pláže.

Kabelku mám z Ebay a miluju ji! Nosím ji v létě pořád, stála pár korun. Brýle mám z NewYorkeru, boty od Bati. Ty se mi nelíbí, hledám za ně náhradu. krásné páskové hnědé mají v C&A!


Mně už tu pod nos voní roztopený gril, takže bych měla jít přiložit ruku k dílu. A dáme si k tomu aperol, protože kdy jindy, než v krásný letní teplý večer a hlavně, když je Kristýny! Takže, nazdraví!


21 komentářů:

  1. Moc hezký outfit :) A fotky samotné ještě hezčí!

    OdpovědětVymazat
  2. Ale tobě to nehorázně moc sluší, super! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. ooooo, bozi fotky!!!!

    www.mnerad.com

    OdpovědětVymazat
  4. Čistá dokonalosť, či uŽ outfit, copánky, make-up alebo prostredie, kde sú fotky nafotené :) Veľmi ti to svedčí a v tej khaki zelenej vyzeráš super ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeé, Arvonko, moc ti děkuji za krásný komentář!

      Vymazat
  5. Pecka, Kristý, hrozně ti to sluší, na fotky vám přálo luxusní světlo a i ten účes mi k tobě neuvěřitelně jde!

    OdpovědětVymazat
  6. Hlavne že sa fotky podarili su krásne ako z časopisu, a veľmi ti to pristane:)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak jsi mě navnadila ke koupi toho overalu. Můžu se zeptat, jakou máš vel. + jak jsi vysoká? Jsou u toho overalu všelijaké komentáře o tom, že se má koupit o číslo větší, ale já jsem relativní prcek (167 cm), hubený, a tak váhám...P.S.: moc ti to sluší (ale to vlastně vždy). Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Relativní prcek?! Jsi 'skoromodelka' s přivřenýma očima ;-) Já mám 160 :-D Vždy ze Shein objednávám nejmenší velikost, tedy xs...ale šlapu si po tomto overalu, navíc v pase má gumu. Tak nevím, zda jsem pomohla?

      Vymazat
    2. Relativní prcek?! Jsi 'skoromodelka' s přivřenýma očima ;-) Já mám 160 :-D Vždy ze Shein objednávám nejmenší velikost, tedy xs...ale šlapu si po tomto overalu, navíc v pase má gumu. Tak nevím, zda jsem pomohla?

      Vymazat
  8. Jsi moc hezká, outfit je boží, ale nejvíc mi vyráží dech celkově provedení těch fotek. ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky! To prostředí a sluníčko tomu dodávají ten pravý šmrnc :) Můžu se jen zeptat, kdo tě fotí? Jestli je to stále stejná osoba, nebo je střídáš? :)

    A musím přiznat, že se mi overal moc nelíbí. Respektive tobě snad sluší i pytel od brambor, ale já bych neměla odvahu ho nosit :D A sice opožděně, ale přece - vše nejlepší k svátku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc děkujeme! Fotí mě vždy přítel fotograf, až na nějaké výjimečné situace, kdy to přebírá má maminka. A overal je takový trošku výstřední a ne úplně typický, to se musí nechat :-)

      Vymazat
  10. Outfit je nádherný. Fotečky taky a účes ti moc sluší. Ten overal bych hned brala, je senzační. Akorát škoda, že tak pěkná slečna nezmění občas výraz, myslím tím, že jsem dlouho neviděla na tvých fotkách pořádný úsměv. Chápu, že tenhle výraz, který na fotkách máš, je asi profesionální a takový modelkový, ale krásňoučký úsměv by byl občas vhodný. ;-) Měj se pěkně.
    Adele

    OdpovědětVymazat
  11. Musíš říct, že fakt hodně profi post, fotky, outfit a hlavně ty, no jakooo poslední fotka? Top! Vše k sobě dokonale jde, vlasy, oblečení, styl fotek <3
    Btw. máš na sobě nějakou rtěnku? Ještě jednou božííí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježíš, ty jsi skvělá! Moc moc děkuji :-* A mám rtěnku, tu novou od Rimmelu a Kate. Jsou na blogu v předposledním postu. A mám rty navíc obtažené konturkou, to udělá moc!

      Vymazat
  12. Perfektní fotky, ale měla by sis nastudovat módní terminologii (a všichni autoři komentářů ditto), protože ten khaki plášť opravdu, ale opravdu není overal.... :-D

    OdpovědětVymazat
  13. och perfektný outfit a ako vždy namakané fotky :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat