neděle 30. října 2016

Po-halloweenské líčení

Krásnou neděli, milí čtenáři.

Snad mi odpustíte, že s tímto líčením jdu opět s křížkem po funuse, jak se říká. Ale chytil se mě nějaký bacil a ne a ne se pustit. Myslím ale že je natolik zábavné, snadné a nadčasové, že byste ho mohli použít na jakoukoliv akci s maskou či převlekem. Já, kdybych měla tu možnost, neváhala bych, protože samotného výtvarníka Roy Lichtensteina mám moc ráda a jeho grafiky jsou ohromující dnes, tak si dovedu představit, jak mohly působit na společnost v 60. letech. Já se inspirovala jeho komiksovou 'Crying Girl' a k jejímu vytvoření mi stačilo jen pár základních líčidel, který ve své výbavě nalezne snad každý...


Na poslední fotce je skoro vše, co jsem použila. Většinu černých čar zvládla tekutá linka od Rimmelu - Scandaleyes, větší černé plochy jako obočí jsem kreslila černým stínem z paletky Sleek. Štěteček jsem si jen navlhčila, tím jsem přidala na intenzitě. Rtěnka od Makeup Forever zastala červené rty i tečky na obličeji. Je skvělá! Modré kapky slz jsem opět udělala modrým stínem ze stejné paletky a ty bílé skvrnky, na ty jsem sáhla po tempeře. Není to nic ideálního, tak to na mě nikomu neříkejte, v malém množství splinla svou funkci.

A nezapomeňte, že takovéhle srandičky nejlépe vyniknou na perfektním podkladu. O ten se mi postaral makeup od Rimmel - Lasting finish.


Za co jste šli na Halloweena vy? Slavíte tento svátek?

P.S: A nezapomeňte se ještě do dneška zapojit do soutěže tady na blogu!

16 komentářů:

  1. Je to něco neobvyklého a díky tomu je to skvělé!

    theheartissue.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. To je skvělý! Moc se ti to povedlo! Milujeme komiksové halloweenské tutoriály! :) <3

    OdpovědětVymazat
  3. Kristýnko, tohle je vážně dokonalý! Kam se hrabou sugar skulls, tohle je fakt originální pecka!

    OdpovědětVymazat
  4. To se ti moc povedlo!:)

    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Dokonalost, jako nakreslená :O :)

    Na blogu probíhá soutěž o novinky E-style: wormake.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to parádně, vždy jsem tohle chtěla vyzkoušet :)


    BLOG: Kosmetická taštička

    OdpovědětVymazat