neděle 16. října 2016

Podzimní update kosmetiky Essence

Krásný den, milé čtenářky!

Je čtvrtek a to znamená jediné - návrat domů! Už ráno, když se líčím, házím šminky do mé krosny, se kterou cestuji. První týdny mého studia začínají opět stresově. Vždy si říkám, jestli si jen já vše tak beru a nebo jestli to tak prožívají všichni. Nepřišla jsem na to. Sháním doučování matiky, brr, mám asi deset zkoušek a jde mi z toho hlava kolem. Mým kámošem bude teď porcelán, ne bábovky. A teď už jen zbývá vymyslet, co z toho. Poradíte? Jo a na tomto úvodu můžete vidět, jak nezvládám svůj 'time management' :-D No nic, jdeme dál!

Dnešní článek bych chtěla věnovat na mém blogu tolik oblíbené levné kosmetické značce Essence. Opět nastal čas, kdy novinky střídají ohrané produkty v regálech, a to já miluji. Balíček, který se ke mne dostal, obsahoval pár zajímavých věcí, tak se na ně pojďme podívat!


Vezměme to pěkně popořadě a začněme produkty na rty, kterých je nejvíce. Dlouhotrvající matné 'laky' na rty se ke mne dostaly v barvě tmavší - vínové 03 GIRL OF ODAY a barbie pink - 01 LA VIEESTBELLE. Tmavší barva mne moc zaujala. Barvičky jsou sladké jako cukrová vata a ne úplně příjemné, minimálně k jejich aplikaci potřebujete dokonalé rty. Je potřeba použít konturku, protože aplikátorem se ani náhodou nevykreslí přesná hrana. Tmavší barva ale na rtech vypadá krásně, je sytá, dobře pigmentovaná, což se nedá říci o světle růžové. Ta nebarví, a podtrhuje všechny nedokonalosti a šupinky. Její fotku jsem dost ztmavila, aby vyniklo to, co tu popisuji. Fotky jsou foceny hned po sobě, tedy se rty ve stejné kondici.


Nové rtěnky MAT MAT MAT


Nové rtěnky s názvem MAT mají neutrální obal, který neurazí ani nenadchne. Mají být matné, což nejsou, jejich textura je asi sametová? Ale to nevadí, jsou totiž opět opravdu super. Obzvlášť nude odstín je krásný, pěkně hydratační, na rtech vypadá lehce, přirozeně. Je to takový ten do kabelky, kdyby někdy bylo potřeba vypadat dobře. A je to přesně takový ten 'můj' odstín rtů. 02PERFECT MATCH.


I tmavší vínová barvička se mi moc líbí a o vlastnostech platí to samé, co o odstínu výše. Jen si v ní nejsem jistá a tato barva asi není moje. 07 PURPLE POWER.


Makeup camouflage a korektor v jednom je jedno milé překvapení. Mám ho v odsínu 10 ivory beige a je to mé podruhé s makeupem od této značky. Na poprvé to nevyšlo, tentokrát už jsem ale spokojenější. Každopádně jsem nečekala, že by takováto značka mohla mít tak dobrý makeup. Kryje opravdu dost a na pleti vypadá suprově. Makeup není na samostatné fotce, ale mám ho na sobě s rtěnkami. Na fotkách toho moc nepoznáte, ale poměrně dost kryje, je světlounký, pěkně se rovnoměrně roztírá, celkem vydrží.

Trio FACE LUMINIZER PALETE (120) vypadá krásně a v regále zaujme, je ale moc moc světlé. Nějaké konturování nepřipadá v úvahu, tvářence také chybí barva i pigment, rozjasňovač by mohl být ok. Nic víc vám nepovím, je to bohužel pro mne nepoužitelné. Barevná varianta je jen jedna.

Tvářenka v samostatném balení je ale zase suprácká! Opět můj odstín, takový do hnědo-červena. Pigmentuje tak akorát a na tváři vám zanechá pěknou šťavnatou podzimní barvičku, a vydrží. obsahuje maličko rozjasňujících pidi částic, takže i lehce rozzáří. Za pár korun, za mne ano!

/paletka rozjasňovačů/

Řasenky, mé oblíbené. Mám dobré řasy, takže já osobně na ně nekladu velké nároky a vyhovuje mi ledacos. Neoptiskávají se, to je hlavní. S tou Rock 'n' doll se mi krásně líčí spodní řasy, i když má takový rozverný kartáček. Je tedy fakt, že na horní řasy se moc neosvědčila, dělá je takové zmatené.
False Lashes mascara má kartáček poměrně klasický, a řasy líčí tak nějak klasicky. Také mi stačí, vůbec bych neměla potřebu v drogériích sahat po nějakých dražších.


Tato zajímavá 'linka' na oči ROCK 'N' DOLL, která má místo ostrého hrotu hlavičku od špendlíku, je asi určena na dělání teček, protože linky jí moc nejdou. Rozhodně ne ty s ocáskem. Na srandičky je to dobrá věc, ale jak často si budete chtít dělat tečky místo linky? Navíc, ne krásně syté, přesné a kulaté? To nechám na vás...


Hnědé tužky na oči mám ráda, ale zapomínám na ně. Jak při líčení, tak při focení. Proto vám tuhle čoko-krásku neukáži v akci, snad mi to ale odpustíte. Baví mne, je navíc i voděodolná, na spodní linku pod řasy - ideální.


Lak na nehty, má oblíbená záležitost. Tato 83 PRETTY COOL LIFE je, ač bych to zprvu neřekla, naprosto parádní barva! Je běžná? Řekla bych, že ne. Klasicky se dobře lakuje a vydrží standardně. Za mne ano!


U většiny výrobků jsem neuváděla ceny. Myslím, že sami víte, že ty se pohybují do stokoruny, kromě tedy tria rozjasňovačů. Proto, že je tato značka určena mladým slečnám, které se líčit začínají, a nebo lidem, kteří se nelíčí pravidelně, hodnotím její produkty kladně. V drogérii dělá na jedné z nejlevnějších pozic velkou parádu, je zábavná, neustále obnovovaná, mne moc baví! Doufám, že i vás bavil dnešní článek, moc vám děkuji za milou odezvu, píši pro vás moc ráda! A také děkuji PR Mark Distri a eshopu kupkosmetiku.cz za balíček této kosmetiky. Zase se tu brzy sejdeme, těším se <3

13 komentářů:

  1. Super článek, líbí se mi, jak jsi to vzala všechno letem světem, ale přitom vím tu podstatnou informaci. Nejvíc mám od Essence laků, které jsou za hubičku fakt skvělé. Teď se těším na podzimní limitku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu konceptu článku, také je takhle píši nejraději :)

      Vymazat
  2. Ze všech produktů mě nejvíce zaujaly produkty na rty. Hlavně teda ty matné lesky. Nejspíš si nějaký pořídím:)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  3. matný lesk som si už kúpila, v tom tmavšom odtieni, a vyhovuje mi :) popozerám sa ešte po tých rúžoch :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  4. Zaujala mě ta tužka na oči, asi jí za tu cenu prubnu, mně se všechny tužky na oči mažou, Essence zatím všechny, jediné, které mi drží jsou YR, MUFE a UD.

    OdpovědětVymazat
  5. Achjo, budu si muset jít pro tu tužku :D Hnědé mám naopak nejradši a používám je nejčastěji, protože nejsou tak tvrdé jako černá a hodí se je všemu :) Ze školy si nic nedělej, já naopak na rozdíl od minulého roku nehrotím vůbec nic a čekám katastrofu :D Minulý zimák jsem se učila poctivě už od začátku a vyplatilo se to, takže jsem zvědavá, jestli se k tomu někdy dokopu i teď :D

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou krásné produkty:)
    Hlavně ty rtěnky a lak na nehty, mají parádní barvy!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Co mě nejvíce zaujalo jsou matné rtěnky a lak na nehty! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  8. Rtěnky jsou boží. A lak na nehty mě hodně zaujal :)

    OdpovědětVymazat
  9. No teda, tie rúže vyzerajú nádherne, aj tie farby sa mi veľmi páčia. Ja mám doma lícenku od essence, podobnú ako máš na foto a používam ju veľmi rada. :)
    A na tých fotkách si ty? Si veľmi pekná. :)

    OdpovědětVymazat
  10. MATT MATT MATT lipgloss zaujal aj mňa :) ..Boože jak Ti závidim (v dobrom) tú peknú pleť https://cosmeticsthingsandother.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat