pondělí 3. října 2016

Pupa Milano - otvření prodejny - nová kolekce - líčení

Krásné pondělí, milí čtenáři!

Mám za sebou dnes první školní den 3. semestru a jako by to bylo včera, kdy jsem začínala nadobro před rokem. Už jsem sice o něco málo ostřílenější, ale stejně mám trošku obavy. Uvidíme, jaké to bude, určitě vás tady na blogu budu v úvodech článků informovat! Dnes bych ale článek ráda přenechala kosmetické značce z Milána - PUPA. Jak asi víte, navázala jsem se značkou spolupráci a v půlce září jsem byla pozvána na otevření nové prodejny na Chodově. Tak se se mnou pojďte podívat, jak to všechno vypadá!


Jsem moc ráda, že jsem konečně mohla vidět pohromadě celý sortiment PUPA kosmetiky. (Nejraději bych skloňovala PUPy, smí se to?) Udělala jsem si tak na značku konečně ucelený dojem. Osahala jsem si makeupy, pudry, prohlédla tisíc odstínů laků na nehty, viděla neslíbatelné rtěnky. Butik je ohromný, plný prostoru, prý dvakrát tolik velký, než na Černém Mostě. Ceny se tu pohybují 150 korun za lak na nehty, rtěnka 200-300, gel na obočí 300.


V sortimentu najdete vše! Makeupy, pudry, podkladové báze, mono oční stíny ve všech barvách, paletky, štětce... A dokonce i tělovou kompletní péči jako jsou opalovací krémy, tělová mléka, krémy na pleť.


PUPA nabízí i mnoho roztomilých 'paletek'. V této je ještě jedno patro a najdete v ní stíny, tvářenky a i rtěnky.


Od jedné barvy laku na nehty je vždy několik odstínů. Prý museli i v minulosti ubrat, že odstínů bylo ještě více. Jejich laky jsem si zamilovala, ale nechám si je do samostatného postu.


Kačka se zasekla u rtěnek, jako vždy! Ale s žádnou neodešla :-D


Já jsem vyzkoušela všechno!


Hlavně jsme omrkly novou limitovanou kolekci Velvet Garden, do které patří i tato rtěnka. Jinak kolekce obsahuje mono oční stíny v barvách fialové a růžové, fialovou řasenku, 2 varianty krásných paletek očních stínů, 3 odstíny rtěnek, překrásnou tvářenku, laky na nehty, a kajalovou tužku na oči.


A něco si i koupila...

Jinak na sobě mám sukni šitou babičkou, kterou nosila maminka, top ze sekáče, boty H&M.


Pár kousků z limitky jsem dostala, vy se teď můžete pokochat fotkami a nakonec i líčením.


Paletku stínů jsem si moc oblíbila, líbí se mi její barevné kombinace i kvalita stínů. Na každodenní nošení je ideální, poměrně malá. Stojí myslím kolem 500,-. Rtěnka je také super, hezky krémová a sytá. Barvička je to letní, na mě dost výrazná, ale už jsem ji párkrát měla. Má krásný obal. Tvářenka je přenádherná, to asi sami vidíte. Někdo mi říkal, že neuspokojila jeho tvářenkové potřeby, ale já na ní zatím nevidím nic špatného. Možná barva to na podzim není úplně moje a mohla by být více pigmentovaná.


K líčení jsem použila zmíněnou paletku očních stínů, tvářenku, rtěnku.


Jediný produkt, který mě z kolekce zklamal, je fialová řasenka. Její náplň je krásně fialová, ale bohužel na řasách fialově vůbec nevypadá, je spíš černo-šedivá.


V butiku mne ohromil gel na obočí, který jsem doposud měla jen v hodně tmavých barvách. Tato je krásně 'blond' a v balení je přiložen i mini štěteček, který používám, vyhovuje mi. Líčení je s gelem sice mnohem pracnější a delší, výsledek je ale krásný a přesný. Na fotkách je použit.



Uff, docela vyčerpávající článek, že?  Už jste v butiku byli? Co se vám od Pupy líbí nejvíc? Máte od ní něco?

Budu se těšit na vaše kometáře, K <3

13 komentářů:

  1. Užo fotky, já to říkám pořád, ty vlasy jsou na tobě super "šik"!

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec jsem netušila, že tu na Chodově máme takovou značku... :)

    Ela

    OdpovědětVymazat
  3. Ten obchod je krásný, ale já tam radši nepolezu :D Na mě je výběr až moc obrovský a jak se znám, nekoupila bych si nakonec nic :D Ale ty laky... :D A moc se mi líbí i sukně, neřekla bych, že je doma šitá :) Já dneska taky začala ve škole a už toho mám dost :D Bude to krutý semestr, sice vždycky se říkaly hororové školní příběhy, ale teď opravdu cítím zoufalost :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ne, to zvládnem, věřme si! A když ne, tak není konec světa, žejo!

      Vymazat
  4. Obchod se jim povedl vypadá to tam bozsky! :) Tolik krásných rtěnek, hned bych si vybrala. Ta paletka se mi docela dosti líbí :))
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Sukně je krásná, celý outfit vypadá skvěle :) a líbí se mi i kosmetické produkty

    OdpovědětVymazat
  6. Pupa je jednou z mojich najobľúbenejších značiek dekoratívnej kozmetiky, takže sa teším, že už máte aj vy nejakých zástupcov :)

    OdpovědětVymazat
  7. nechápu Tvé obavy z kratších vlasů - vypadáš nádherně a připomínáš mi mou oblíbenou zpěvačku Zaru Larsson šmrncnutou Gigi Hadid :) K-O-Č-K-A!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Pupu mám moc ráda. S touto značku pracuji zhruba rok, ale u nás v práci máme pouze jeden stojan. Nejlepší mají rtěnky ;) už na dokonce přišly vánoční kazety a jsou úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  9. Pupa značku otvorili nedávno aj u nás, ale ešte od tejto značky nemám nič :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat