středa 13. března 2013

Zara sweater and DIY clutch

(coat,pants- T&W, sweater-Zara, shoes-Humanic, clutch-DIY)
První outfit, který jsem si jen zkoušela vyfotit a zjistila jsem při tom, že bez dálkové spouště na foťák mé fotky nikdy nebudou ostré. Neváhala jsem a vygůglila jsem si, kde bych ji mohla koupit. Hned jsem si ji objednala, stojí totiž jen směšných 150 Kč. Takže se na ni a na pořádně ostré fotky moc těším, Vy se na ně také můžete těšit! O psaníčku, které mám na fotkách bude samostatný článek. Mějte se krásně, K<3

26 komentářů:

  1. krasne ta kabelka je super detail!

    Inak pozyvam ta na TOP giveaway o Macadamia hair vyrobky, tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/top-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. najkrajšia je tá posledná kde sa trošku usmievaš:)))
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší :-) Ta červená taštička úplně oživila outfit :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Fakt ti to sluší Kristý:** Ta kabelka či psaníčko to je pecka!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné!:) Moc ti to sluší!:) To psaníčko je dokonalé!:)

    OdpovědětVymazat
  6. :) Moc ti to sluší! :) Mám ráda jednoduchost! :) A černou miluji! :)

    OdpovědětVymazat
  7. kočka:) a dálková spoušť by se mi taky hodila, myslela jsem si že to je mnohem dražší:)

    OdpovědětVymazat
  8. to psaníčko tě úplně rozzářilo, sluší ti to moc!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc peknee, ten svetrik a ty botky =))))
    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. tak na článok o psaníčku sa veľmi teším!
    inak, si nádherná!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherný! Hlavně ten kontrast černý a červenýho psaníčka..je to dokonalé!

    OdpovědětVymazat
  12. vidím, že se psaníčko líbí! Těšte se na DIY <3

    OdpovědětVymazat
  13. tak to se těším! to psaníčko vypadá skvěle!:)

    OdpovědětVymazat
  14. veľmi pekná kabelka :))

    OdpovědětVymazat
  15. Kabátik, čižmy a kabelka ! *w* okrem toho som našla na svojom blogu koment od teba, tak ti posielam toto :) ↓

    Ahoj, som adminka blogu blog-de-la-licorne.blogspot.sk a svoj blog som momentálne nastavila ako súkromný. Ak by si ho chcela aj naďalej sledovať, pošli mi prosím e-mail s : ↓

    1.) prezývkou
    2.) adresou blogu
    3.) emailom, na ktorý Ti dôjde pozvánka

    To preto, aby som vedela, či potvrdiť a či nie :)

    Budem rada, ak sa prihlásiš ;)

    e-mail : adwardd@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  16. takúto kabeločku presne potrebujem !!!

    http://katharine-fashionisbeautiful.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  17. ta červená kabelka celý outfit krásně oživila :)

    OdpovědětVymazat