neděle 14. dubna 2013

Collar- DIY

Když jsem se jedno odpoledne procházela obchody, několikrát jsem v nich narazila na různé límečky, které se lišily tvarem, velikostí, materiálem a všechny se mi moc líbily. Co mě ale zarazilo a odradilo byla jejich cena. Tolik peněz za věc, kterou si zvládnu vyrobit doma přeci nedám, že? Tak jsem nakoupila potřebný materiál (který mě vyšel zhruba na 40 kč, možná ani to ne) a dala se do práce. Myslela jsem, že nad tím strávím mnohem víc času ale mýlila jsem se. Šlo mi to pěkně od ruky a za jeden víkend, (samozřejmě s přestávkami, kdy jsem tedy 'šila' jen u seriálů a ve volných chvilkách) jsem to měla hotové.
Co budeme potřebovat?
Nejdůležitější je plsť, která se dá sehnat v papírnictví. Pak už jen korálky a stužky.
Postup: Podle šablony si vystřihneme 4 dílky. Dva vrchní pošijeme korálky a poté k nim zespodu našijeme ty zbylé dílky (do kterých zašijeme stuhu).
Na závěr jen sešijeme k sobě a přiděláme stuhu.
Dnes jsem losovala výherce giveawy, kterým se stala Caty, s číslem 11.
Kdyby vám bylo cokoliv k límečku nejasné, zeptejte se. Ráda vám odpovím :) Přeji krásný a slunečný zbytek neděle, který já strávím sportovně. A co vy? <3

50 komentářů:

  1. Páni ! výsledkek vypadá krásně :)
    Od vyrobení vlastního límečku mě vždy odradilo našívání korálků :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee, ten ja krásny. Tiež sa mi v obchodoch zdali zbytočne drahé, ale ten tvoj je dokonca krajší ako všetky, ktoré som doteraz videla. Skvelá inšpirácia :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je úžasný nápad určitě to zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ooo cože, dobře ty! Já jsem jaksi nikdy nesehnala tu plst, ale asi to ještě zkusím, protože ten límeček vypadá fakt výborně :)

    OdpovědětVymazat
  5. vypadá prostě perfektně!
    jsi šikula:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to vypadáá dobře :) Povedlo se ti to :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera :), to přišívání korálků musela být piplačka :)...

    OdpovědětVymazat
  8. no tak to je paráda! skvělý nápad :-))

    OdpovědětVymazat
  9. tak toto je šupa! wow! vyzerá to ako originál z obchodu..si veľmi šikovná a obdivujem že máš na to takú trpezlivosť :))
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  10. ooo si šikovná! Límček vyzerá krásne a takto má určite väčšiu hodnotu, ako ktorýkoľvek z obchodu! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Dievča zlaté, ty máš tak šikovné ruky! :D Obdivujem, že sa ti do toho chcelo. Ja si s tak maličkými vecami ako sú tie korálky absolútne nerozumiem! :D Mňa tiež odradili ceny niektorých golierikov - ako v Bijou Brigitte (viem že sú o niečo drahší no) za to dať 25 euro? :D To by bol prvý krok k seba záhube. :D Veľmi sa mi páči návod :) Možno si ho skúsim spraviť s niečím väčším, ešte uvidím :) Ale si strašne šikovná!!

    OdpovědětVymazat
  12. No to vypadá božsky! Kdybych jen neměla tak gramlavé ruce... občas se pro něco takhle nadchnu, že si to vyrobím a vždycky to dopadne špatně, škoda času a materiálu :)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásny je, toto by som teda chcela ! o.o Ale ja neviem veľmi dbre vyšívať, takže by som o to požiadala asi tetu, no :D :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ty si fakt šikovná! :) To já s mojí zručností bych asi nezvládla :D

    OdpovědětVymazat
  15. ten je fakt krasny, sikula :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Wow, to musela být ale piplačka,ale vyplatila se a výsledek vypadá úžasně a skvostně!! =*
    InHotBlog

    OdpovědětVymazat
  17. naprosto úžasné, mám taky v plánu něco kreativního, takže jsi mě skvěle inspirovala!:)

    OdpovědětVymazat
  18. Moc se ti povedl :). Dnešek sportovně trávit nebudu, ale večer si aspoň půjdu dát do těla s Jillian :).

    OdpovědětVymazat
  19. Tak ten je opravdu úžasný. Také jsem nad něčím podobným uvažovala, ale ted na to není opravdu čas našívat ty korálky. Krásná inspirace a souhlasím s děvčaty, že vypadá dokonce lépe než ty límečky, co jsem potkávala v obchodech. :)

    OdpovědětVymazat
  20. úžasný DIY! určitě se nechám inspirovat ;)

    OdpovědětVymazat
  21. jsi moc šikovná....a asi i trpělivá, protože našít tolik korálků musela být pořádná práce!:)

    OdpovědětVymazat
  22. vyzerá fakt skvele, lepšie ako niektoré v obchodoch :)

    OdpovědětVymazat
  23. jsi moc moc šikovná..já bych tohle nezvládla jelikož nejsem typ který rád vytváří. I kdyby mě to bavilo, tak stejně mi to nepůjde :(. Je to moc krásné :).

    OdpovědětVymazat
  24. souhlas, na mě šly mdloby, když jsem zjistila, že za tuhle věcičku chtěj 4 stovky:D
    ale ty sis to vyrobila krásně:)

    OdpovědětVymazat
  25. You got such a cool blog! Do you think you might like to follow each other? You can check out my blog at: www.adore-couture.com and let me know. :3

    OdpovědětVymazat
  26. Wow :) nemala by som na toto trpezlivosť:) Inak sa ty to vydarilo nádherne:)

    OdpovědětVymazat
  27. s tím byla pořádná práce jak se tak dívám! šikulka, vypadá moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  28. Ty jo tak to je skvělý!:) jsi sikulka:)

    OdpovědětVymazat
  29. to je dokonalý, ale já bych to asi nezvládla :D na tohle jsem příliš nešikovná)

    OdpovědětVymazat
  30. Super nápad, veľmi pekné! :°)

    OdpovědětVymazat
  31. Tak to je krásný! Ale obávám se, že já bych to s mýma volšovýma rukama nezvládla :D

    OdpovědětVymazat
  32. Tohle se ti vážně moc povedlo. Taky jsem viděla podobných límečků spoustu, ale máš pravda. Ta cena je vážně zarážející. Kdybych nebyla tak levá, tak bych se do toho taky nejspíš pustila.:) Ale co, možná to risknu.

    OdpovědětVymazat
  33. Ani kdyby mě ovládla všechny umělecká síla světa, tak bych toto nedokázala :D
    Je to moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  34. vypadá to složitě, ale jestli píšeš, že ti to šlo od ruky tak to klobouk dolů! :) Není nad vlastní tvorbu :)
    Suzanne

    OdpovědětVymazat
  35. Jsi tak šikovná! Je to nádherný! Krásná a šikovná (zručná) to je skvělý :) Jinak mě napadlo jestli by šlo tu plsť natřít nějakým lepidlem (třeba herkules) a ty korálky tam vysypat a umáčknout?? Jako na Caviár Nails :D

    OdpovědětVymazat
  36. Límečky jsou skvělý doplněk a tohle chtělo určitě hodně trpělivosti! Skvělý návod! Veronika

    OdpovědětVymazat
  37. Super pecka, ale kolik to zabere času, asi dost co?

    OdpovědětVymazat
  38. Oh, to je naprosto fantastický. Dokonalost, já dělala něco podobného, takže vím, jaká je to šílená práce, ale tenhle je obzvlášť elegantní. Tady je ten můj http://veskrini.blogspot.cz/2013/03/patecni-duha.html

    OdpovědětVymazat
  39. Skvelé! Ja som tiež ešte pred Vianocami behala po obchodoch hľadajúc náhrdelník nejaký masívny, ale tie ceny čo za nárdelníčky chcú sú šialené. Obdivujem tvoju námahu, ktorú si si s tým dala a samozrejme tú trpezlivosť, no výsledok stojí zato.

    OdpovědětVymazat
  40. Tak to je bezvadný límeček. Do detailu překrásně ušitý. Parádní i ta cena, 40 Kč, neuvěřitelný. Kdybych byla šikovná jako ty, taky bych se do toho pustila. :)

    OdpovědětVymazat