úterý 7. ledna 2014

Jak na perfektní oční linku?

 Hezký den, mé milé čtenářky!

 Dnes mám pro Vás článek na přání. Původně to mělo být video ale k těm prostě netíhnu a nevím, jak se nahrávají na blogger bez YT. Kdyby byl někdo ochoten mi poradit, budu jen ráda protože natočené ho mám :-)

 Jak víte, raději si hraji s fotkami a tak jsem vám vytvořila podrobný fotonávod, který snad řekne víc. Existuje tisíc způsobů jejich malování a tohle je ten, který používám já a který mi nejvíce sedí. Článek určitě nebude pro všechny, věřím, že si většina z vás už tu svou přesnou linku našla ale občas se mě tu někdo zeptá, jak si jí dělám a i mé kamarádky si s ní neví rady. Nechte se tedy jen inspirovat nebo vezměte dobrý štětec a pojďte trénovat, jinak to nepůjde! A věřte že přesná linka je něco nesmrtelného, co bude krásné a in vždycky.


 Základ číslo jedna je mít dobrý štěteček. Bohužel mám pocit, že v našich drogériích žádný slušný neseženete a bude asi potřeba hledat v parfumeriích nebo na internetu. (I když ten v setu od Loreálu s černými gelovými linkami by mohl být dobrý). Já mám dva, vlastně 3. Od Petry LH, ten není mým favoritem ale pěkná linka se s ním nakreslit dá, pak od Bobbi Brown, ten je nejlepší a nakonec od Essence, který se podle mě dá použít spíš na obočí, na linky je moc široký.


  Gelové linky stačí od Essence, já jiné nemám, tyhle mi maximálně vyhovují a dělají je i v hnědé, což je má barva, černá je na světlé typy tvrdá. 


POSTUP:
1. Linku začínám od vnitřního koutku oka a lehce ji táhnu až k začátku řas.
2. Ocásek by měl být pokračováním spodní linie oka, aby linka vypadala přirozeně. To je podle mě důležité, jinak to prostě nevypadá dobře.
3. Při lehce přivřeném oku ji táhnu rovně zpět a cca v první třetině ji připojím k linii řas.
4. Nakonec všechny linky spojím a ocásek vybarvím, případně dotáhnu nebo opravím.


 Doufám, že se vám můj návod líbí a těm, kteří si článek žádaly, snad pomohl :-) Já malování linek trénuji už nějaký ten rok a za tu dobu jsem se je takhle naučila a nosím je moc ráda, i když ne moc často. A začátky také nebyly vždy hezké, věřte mi. Jak jste na tom s linkami vy? Bojujete/nebojujete?

 V dalších článcích uvidíte outfit, nehty s vločkami, líčení, chystám i giveaway, bude toho hodně. Jinak za poslední dobu jsem viděla dost filmů, naposledy Hobita a a dnes se chystám na Nymfomanku a jsem zvědavá, jaké to bude. Mějte hezký večer, Kristine)


44 komentářů:

  1. Pekný článok. Ja ju robím klasicky s aplikátorom ktorý je v danej linke :) Len ja to robím úplne inak, haha :D

    OdpovědětVymazat
  2. Je mi dvacet a s linkami bojuji asi pět let. Je to peklo. U mně je problém v mém tvaru oka, prostě mu to nesedí, na tom se shodlo už více lidí :/ Ale tobě takové linky neskutečně sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak to mám stejný problém .. taky mám pocit, že na linku nemám vhodný oči :D

      Vymazat
  3. Já jsem vyzkoušela všechny možné linky. Nejjednodušší je to s těmi ve fixu, ale oblíbila jsem si klasické tekuté, protože jsou nejčernější...:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jo , tyto linky mám taky ráda , akorát se mi obtiskují na víčko.. :(

    A video dáš do příspěvku tak , že když klikneš na vytvořit nový příspěvek , tak vedle té ikonky kterou používáš na vkládání fotek je taková ikonka napravo když na ni najedeš napíše ti to" vložit video" , klikneš na to a nahraješ to z pc.. Snad jsem ti alespoň trochu pomohla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně takhle mi to s tím videem nefunguje :/ Ale děkuji. A co se toho obtiskávání týče tak je mi to divné, musíš mít asi mastnější okolí očí, mně se to nikdy nestalo :)

      Vymazat
    2. Aha , tak pak už asi jen ten YT... :)

      Jo, to asi mám... :D Ale mám pár kamarádek kterým to dělá taky , asi puberta... :DDD

      Vymazat
  5. Přesně jak píšeš, nejlepší je sednout si před zrcadlo a linkovat a linkovat. Bez pořádné praxe se to zvládnout nedá podle mě :)

    OdpovědětVymazat
  6. já mám stejně vždycky každou jinou i kdybych se snažila sebevíc :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já používám fixu. :-) A linky se mi povedou, jak kdy.. podle toho jak se vyspím. :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Ja si linku nerobím, ale veľmi sa mi páčia. Niekoľkoráz som to skúšala, ale nikdy sa mi to nepodarilo. Takže linky ešte nechám pár mesiacov/rokov ležať ladom skladom a niekedy sa snáď odhodlám na tieto gélové :). Veľmi pekne si si urobila tie linky aj návod sa mi veľmi páči.

    OdpovědětVymazat
  9. s linkami naštěstí problém nemám, chce to jen cvik..i když někdy se mi třeba nepovede dokonalé tekuté, protože si je nedělám každý den..ale miluju linky! dodají celému looku úplně jiný nádech :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já používám fixu a pokaždé to mám uplně jiné, především těměř vždy každé oko jiné :-D jsem nešika, tak si je raději moc nemaluju :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Vyhovují ti ty Essence linky?? Já od nich mam jedny v paletce a ty se mi hodně obtiskávají :/
    Jinak s linkami nemám problém, ale vždycky začínám od konce :D

    OdpovědětVymazat
  12. Mám linky od MUA s nimi to jde dobře, chce to trochu cviku :) Ale pořád s tým bojuji, jelikož jsem si nikdy linky nedávala :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Bojuju :) Ale přesně jak jsi napsala, chce to cvik! Jednu dobu jsem nosila linky každý den, takže už jsem do toho pronikala, ale v poslední době si je dám jenom jednou za občas a jde vidět, že jsem vypadla ze cviku a musím upravovat hodně.

    OdpovědětVymazat
  14. Jaké máš čočky a jak je snášíš ? Já s nima docela bojuju hlavně co se týče líčení spodní části oka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám Air optix od CIBAVISION a sedí mi dobře, přes den o nich nevím. V líčení s nimi také problém nemám :-)

      Vymazat
  15. Pekny clanok :) ja pouzivam fixu ale niekedy vyskusam aj gelove linky

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Super článek, líbí se mi jak sis vyhrála s těmi fotkami :)
    Já s linkami moc nebojuji, naštěstí :)
    Gelové linky používám od Catrice a jsou super :) A mám ráda i tekutý a ty jsem si oblíbila v H&M :)

    OdpovědětVymazat
  17. Škoda jen, že Essence gelové linky přestali před půl rokem vyrábět a sehnat už se nedají. To samé gelové linky od Catrice :/

    OdpovědětVymazat
  18. já používám gelové linky od lorealu, lepší jsem zatím nenašla, je u toho i super štěteček:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  19. Ja mam gelove linky od L´orealu a povedala by som, ze ten stetcek je naozaj dobry, da sa s nim vykreslit ako tensia, tak aj hrubsia linka, takze za mna odporucam. :) Inak ale ja s nimi este stale tak troch bojujem, ale je to len cvik, ze ano. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Moc hezký návod. Jinak ale musím říct, že mě právě štěteček od Essence vyhovuje moc a linka jde s ním krásně teňounká :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  21. Používám ty od L'orealu společně se štětečkem a jsem maximálně spokojená. A jakmile člověk získá praxi, jde to samo ;) LadyAllila

    OdpovědětVymazat
  22. Já si linky dělám fixou, ale mám v plánu zkusit gelové linky tak se mi tvůj návod hodí :))

    OdpovědětVymazat
  23. Na mě je moc světlá, ale má hezký tvar. :)

    OdpovědětVymazat
  24. Veľmi pekné a jemné... :-) Ja ale predsa len uprednostňujem linky v pere :-) Štetcami mi to príliš nejde...

    Blog Papi Lapi

    OdpovědětVymazat
  25. Wow, tomu říkám precizní práce. Skvělé zdokumentováno a vykresleno, paráda! :)
    Co se štětečků týče, nechápu dodnes, jak může někdo zvládnout linku s Essence štětečkem, na takhle jemnou práci mi to přijde jako totální kopyto a můj každý pokus skončil, jako bych se chystala na maškarní. Naopak se štětečkem od linek L'Oreal už zvládám krásnou linku (tedy, mně přijde krásná, ale jemnosti té tvé se zatím nevyrovná:) ), takže jo - ten štěteček je super. BB jsem v ruce neměla, vypadá z fotky taky schopně.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  26. Dost dobře nakresleno. :o

    Na mém blogu probíhá giveaway o poukaz v hodnotě 500Kč. http://krolling-done.blogspot.cz/2014/01/giveaway-o-poukaz-v-hodnote-500kc-na.html

    OdpovědětVymazat
  27. Já jsem taky bojovala, dokud jsem si nekupila fix od Dermacolu. Ale tyhle gelové linky mě také lákají. Asi je zkusím podle tvého návodu, ten je srozumitelný :)

    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  28. Téda, ty řasy a obočí?:) skvělý!:)

    OdpovědětVymazat
  29. Milá Kristýno, hodně čítám na blozích recenze na novou řasenku Loreal Manga a i když to jsem nepatří tak jsem se tě chtěla zeptat jestli neplánuješ taky nějaký menší článek nebo první dojmy na řasenku.. všude čtu jiné názory a někomu vyhovuje a někdo jí naopak nemusí.. Děkuji moc jinak máš krásně upravené obočí.. Michaella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji ale nemám, moc mě neoslovila. Naopak ale Maybellinka Big eyes se dvěma kartáčky - jedním velkým na horní řasy a menším na spodní je něco, co snad vyrobili přímo pro mě. Moc mi vyhovuje! A děkuji :-)

      Vymazat
  30. Já jsem na tohle opravdu šíleně levá, proto používám linky ve fixe (která v jednom kuse vysychá a konec se třepí), ale štětečkem to u mě prostě nepůjde :D

    OdpovědětVymazat
  31. Obdivuji tě, že si štětečkem umíš namalovat tak krásnou linku. :) Já mám štěteček od HARUKO na oční linky a musím říct, že když jsem s ním začínala, nedala jsem na něj dopustit. Ale pak jsem si pořídila fix a tím hrotem to jde jedna báseň. Bohužel ale brzo vyschnl, tudíž jsem udělala kompromis. Gelové linky teď nanáším tím vyschlým fixem a jsem tuze spokojená, protože kopyto jako já štětečkem precizní linku nikdy nenamaluje.

    OdpovědětVymazat
  32. Linku máš krásnou :)
    Já jsem to štětečkem nikdy nezkoušela, vyhovuje mi nejvíc fixa.

    OdpovědětVymazat
  33. já používám hlavně linky ve fixe, s gelovými linkami ještě malinko bojuju :)

    OdpovědětVymazat
  34. Krásný návod, to by si měl povinně přečíst každý :) Nebo spíš každá. Já jsem někdy nervák a úplně šílím, když má někdo ocásek úplně mimo, vůbec nenavazuje na spodní linku :D
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  35. krásný článek!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat