sobota 16. srpna 2014

Ebay wishlist + tipy od vás

Hezké sobotní odpoledne!

Dnes to nebude outfit, líčící článek ani nic, na co jste zvyklé. Já jsem si totiž po několika letech říkání si: ''že už bych si paypal měla konečně založit a začít být samostatná a nákupy neobtěžovat ostatní'' založila. A začala nakupovat 've velkém'. Ale teď si říkám, že vlastně nevím, v jakém stavu zboží dojde, a jestli vůbec dojde? Byla bych tedy ráda od vás v dnešním článku/diskuzi vytáhla co nejvíce informací ať už se budou týkat zkušeností nebo tipů na skvělé kousky a třeba tím vším i pomohla nebo přesvědčila ty, co nad tím stále váhají a nejsou si jisti.

ebay tips

Založení si Paypalu i následné převody peněz a samotné nakupování na Ebay jsem zvládla bez komplikací a nakonec je to všechno opravdu jednoduché. Z mého Ebay wishlistu už ke mě putují bílé hodinky, peněženka a modré psaníčko. Jsem zvědavá, jestli budou věci vypadat tak, jako na fotkách prodejců a jestli stihnout přijít v termínu.

1. a 2. Hodinky do 50,- i s poštovným. Chci je spíše jako módní doplněk a nečekám, že budou fungovat léta. Ale zajímá mě, jestli něco vydrží a jestli se dá baterie snadno vyměnit ve zlatnictví? Ty světlé s květinovým ciferníkem jsem si zamilovala, koupíte ZDE, černé ZDE.

3. Zlaté hodinky Geneva, bez kamínků. Hm, že bych si je koupila dokud si nenadělím ty pravé, zlaté a vysněné od MK? Ošoupe se z nich zlato? Já dostala loni krásné 'zlaté hodinky' a po každodenním nošení už jsou ošklivé a sedřené, a to byly tak drahé. Tyhle stojí asi 100,-. Vaše zkušenosti? Najdete ZDE.

4. a 5. Peněženky na parádu, snad mi ale vydrží alespoň rok, pak nebude problém je zase vyměnit za nové. Těmhle se prostě nedá odolat. Stojí cca 70,- a 5. už je na cestě ke mně. ZDE.

6. Modré psaníčko k novým botám. Tahle barva mi už opravdu chyběla a je už také na cestě. Stojí cca 250,- a prodejci ho nabízí skoro ve všech barvách.

7. Psaníčka asi za 100,- a seženete je v každé barvě. Těch si objednám asi od každé barvy jednu, ať mám s čím kombinovat outfity :-D. A za pár korun mají i jiné modely. ZDE.

8. a 9. Praktická pouzdra na štětce, nezbytná nutnost. Asi za 150,-. ZDE.

10. Šperky! Pro někoho kýče, pro někoho nezbytnosti. Asi si jich také pár objednám, a hlavně to budou skvělé dárky k Vánocům. Kolem 100,-. Do oka mi padly TYHLE.

11. Makeup blendery za 30,-. Seženete ZDE.

12. Zjistila jsem, že i laky od Essie tam vyjdou levněji než kdybych je objednávala přes české eshopy. Bohužel ale ty nemohu najít bez placení poštovného, i tak je to ale stále výhodné, např. ZDE.

13. Nakonec by se mi ještě líbil obyčejný a praktický batoh a i velkých kabelek bych si tam pár vybrala. Najdete ho ZDE a opět si můžete vybrat z velkého množství barev.

Ještě přemýšlím nad večerními šaty, penálem na tužky a kosmetickou taštičkou. Já vím, jsem náročná, ale kdo by odolal?!


Tak, poradíte mi vy něco, co mi nesmí uniknout a co musím mít? A jaké jsou vaše zkušenosti s nákupy na Ebay?

Už by to tu konečně mělo trochu ožít, co se článků týče, tak se těšte ;-). Já se těším na komentáře!
Mějte se krásně, K <3

P.S. Nezapomeňte se ještě zůčastnit letní soutěže s Gabriellou Salvete!

FACEBOOK/ASK/VV


55 komentářů:

  1. No, upřímně ti řeknu, že já si na Ebay objednávala skoro rok a nenosím a nemám nic. Všeho jsem se zbavila. Nic mi nesedělo, nelíbilo se mi. A to co stojí pod stovku, mi ani nepřišlo. Takže nedoporučuji, bohužel. Já tak vyhodila hromadu tisíců :((

    www.katerina-f.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je tam milión obchodníkov, nečakaj, že každému bude všetko sedieť, mne prišlo zatiaľ všetko, čo som si objednala a so všetkým som spokojná :) mám odtiaľ make-up BB, ktorý na Slovensku stojí x toľko, takže ani nerozmýšľam, potom fake dior perličkové z oboch strán náušnice (prepáčte, že ešte nemám na originál, ale aspoň nevidno znak :P), potom prívesky z Harryho Pottera :D za babku, a rozhodne nekončím :D

      Vymazat
  2. tak já mám ebay taky krátce a už jsem objednala asi 40 věcí a vše zatím dorazilo a vyhovuje mi. Za sebe můžu doporučit sluneční brýle za dvacku, které jsem nosila celé léto a fakt si je oblíbila (a furt drží), štětce, které jsou vážně super a za 230,- dostaneš 5 štětců na obličej (které mi vyhovují víc, než desetkrát dražší štětce) a 5 štětců na oči (zmenšeniny těch velkých na obličej, taky nejsou marný), pak sluchátka, sice jsem objednala čistě bílá a přišly mi Beats, ale zalakovala jsem je lakem (nesnesla bych, nosit fejk) a hrajou fakt pěkně, hodinky všech druhů, přijdou mi opravdu super :) ... atd, atd, je toho fakt hodně, ebay nabízí možnost nakupovat o moc levnějc a jelikož jsme zvyklý na čínskou "kvalitu" z běžných řetězců, nepřipadá mi to marný... ačkoliv kosmetiku (no name, nemyslím korejskou) bych tam asi neobjednala, takový ty jejich paletky tvářenek, stopadesátimilionů stínů atd.. ale to je na každém :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,mohla by jsi mi dát prosím link na ty štětce co tak chválíš? :)
      Děkuju

      Vymazat
    2. Ano prosím, já chci také :-)

      Vymazat
  3. No popravdě bych si teda vybrala :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já na ebay objednávám docela často, ale ne oblečení, protože je mi jasné, že je to z takové té umělé látky a velikost mi taky nemusí sednout, takže to ne. Hodně objednávám spíš takové serepetičky a tak, ale třeba po hodinkách už jsem taky pokukovala a možná si je i objednám. Jinak mi vždycky došlo vše a v pořádku, ale jak jsem řekla, byli to spíš kravinky než něco, co by nemuselo přijít v dobrém stavu ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, také bych tam asi nic drahého neobjednala, na ty serepetičky a doplňky je to fakt nejlepší :-)

      Vymazat
  5. já objednávám na ebay docela často, ale spíš různá pouzdra a obaly na telefon a tablet... měla jsem i nějakou kosmetiku (korejskou), ale ta už mě nebaví, a doplňky a štětce, ale všechny stály celkem za prd, radši si připlatím za kvalitní

    OdpovědětVymazat
  6. Ja som sa tiež v poslednom čase "rozjela" a začala viac objednávať :-) napr. č.3 mám doma v striebornej. Sú dosť veľké a rátaj s tým, že si budeš potrebovať dať skrátiť remienok v hodinárstve :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to už jsem slyšela. A udělají mi to ochotně?

      Vymazat
    2. Ja som narazila na veľmi milú pani hodinárku :)

      Vymazat
    3. A kolik mě to bude stát?

      Vymazat
    4. Uděláš si to sama doma :) stačí jen kleštičky a trochu trpělivosti :) Mám úplně ty stejné a zkrátila jsem si to ;)

      Vymazat
    5. já za to v hodinářství platila asi 40 Kč :)

      Vymazat
    6. Díííky za vaše cenné rady!

      Vymazat
  7. na 1 a 2 také čekám a 10 mám jen v modrém provedení http://klarissaaddell.blogspot.cz/
    a po 4 už dlouho pokukuji jen jsem si objednala podobnou peněženku tak jsem zvědavá jaká bude a pak bych objednala )

    OdpovědětVymazat
  8. jinak mrkni k nám na blog .. jsou tam recenze na věci z ebay co mi dorazily http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. jinak mi zatím vše přišlo a na hodně kousků čekám .. když mělo zboží vadu napsala jsem prodejci a hned vrátil peníze což je super šperky určitě doporučuji a teď jsem objednala štětce na oči 5 ks .. a pokukuji po té sadě na youtube je mají holky hodně .. a vypadají skvěle !!!

    OdpovědětVymazat
  10. Některé věci mě opravdu zaujaly a vůbec jsem o nich nevěděla! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty hodinky jsou skvělý tip, děkuju:)

    OdpovědětVymazat
  12. Já hodinky Geneva mám z eBay a spokojena jsem dost. Přes rok a půl pořád dělají parádu a jsou pořád takové, jaké dorazily. A peněženka to samé :)

    OdpovědětVymazat
  13. já objednávám z ebay často, nejvíc oblečení a šperky, s většinou věci jsem spokojená :) největší radost mám ze slunečních brýlý, našla jsem na ebay skvělý a navíc i levný :)

    OdpovědětVymazat
  14. ty houbičky na makeup mám, nezdá se mi, že by moc fungovaly :/

    OdpovědětVymazat
  15. Ty květinkové Geneva hodinky mám v bílém provedení a jsou moooc fajn! Zatím hezky drží,nic s nimi není a vypadají moc dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Máš na wishlistu krásné věci, já si objednávám přes ebay od ségřiné kámošky, zatím jsem se k tomu taky neodhodlala :D
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Já nakupuju nejvíc asijský šminky, přítel fotovybavení. Vždycky všechno přišlo v pořádku :) Miluju eBay! :)))

    OdpovědětVymazat
  18. eBay je droga! :D Keď som tam, tak nedokážem prestať nakupovať. Len za posledné tri dni som objednala 5 vecí, naposledy túto kabelku http://www.ebay.com/itm/Women-Lady-Bag-Handbag-Shoulder-Bags-Tote-Purse-Leather-Women-Hobo-Bag-10-colors-/111408037029?pt=US_CSA_WH_Handbags&hash=item19f06fbca5 Za tú cenu sa nedá odolať. Som tam registrovaná rok a doteraz mi vždy všetko prišlo načas okrem jedného lepidla na umelé riasy, ale za to mi predajca veľmi ochotne vrátil peniaze, takže bez problému. Takže ja eBay len a len odporúčam :)
    Kitty

    OdpovědětVymazat
  19. Z vlastní zkušenosti vím, že objednávat na Ebayi od asijských prodejců, kteří denně prodají několik stovek výrobků, by mělo být naprosto bezpečné, stačí se podívat na jejich hodnocení. Souhlasím, že se tam dají najít skvosty, ale za sebe musím říct (je to jen můj názor, žádný hate!), že tyhle asijské šunty jsou vážně akorát tak na ostudu. Ono to všechno nestojí stovku bez důvodu. :) Moje maminka vždycky říká, že "není tak bohatá, aby si mohla kupovat levné věci" - a čím jsem starší, tím víc s ní souhlasím. Raději si koupím jedny drahé značkové hodinky, na které budu šetřit třeba i rok, ale pak z nich stejnou dobu budu mít radost a budu na ně pyšná (nehledě na to, jak dlouho vydrží), než deset čínských no-name plasťáků, které se zničí za dva měsíce.
    Ale pokud člověk nenarazí na fake, ale originál za dobrou cenu, proč ne? :) Jen je třeba dát si velký pozor (u prodejců je všechno "leather" a "authentic") :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvoje maminka razí skvělé heslo, do budoucna se jím chci samozřejmě řídit také, ale teď, jako student, si ještě klidně něco takového koupím :-)

      Vymazat
  20. Ja mam z ebay pulku sveho satniku a jsem vzdy naprosto spokojena. Nektere veci jsou sice brzy znicene, trci nite apod, ale ja tak vzdy nakouim za par korun, a tak me to ani nemrzi a spis jsem rada, ze si pak mohu kouit neco dalsiho a satnik se mi tai neustale obnvuje. To ale plati o minimu veci, vetsina vypada jako nova dodneska :) a ty psanicka z tveho clanku jsou bozi, vsechny! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Zrovna včera jsem si paypal založila. Jak dlouho trvá než se odečte 50 korun z účtu, zatím se totiž nic neděje. Díky za tipy, opravdu krásné věci. Já si brousím zuby hlavně na bižuterii.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už ho tam mám asi týden a nic se mi neodečetlo a tak čekám, že už se ani neodečte :-)

      Vymazat
    2. tohle jsem dlouho řešila, ono se to musí někde potvrdit a pak opsat kód a aktivovat ten paypal.. objednávat jde i bez té aktivace, ale je to nějak omezené (nejsem si jistá jak)

      Vymazat
  22. Na ebay objednávám neustále, a nemůžu říct, že by někdy něco přišlo špatně...krom tedy jednoho saka (na obrázku vypadalo úplně jinak, než mi došlo), ale šperky či hodinky bez problému. Peněženku mám úplně stejnou, jen světle růžovou a je skvělá, mám ji už asi půl roku a jediná závada je, že se setřel ten zlatý popisek pod mašličkou. Štětce a aplikační houbičky jsou také v pohodě a hlavně velké plus je, že cokoliv ti dojde rozbité atd. tak ti pošlou nové nebo ti vrátí peníze...tedy pokaždé co vím...je tam velká konkurence a palec dolů je pro ně horší než přijít o jeden kus zboží :) Takže hodně štěstí při nákupu a pozor na totální závislost :D Jo a jinak skvělý nápad s wishlistem ohledně ebay....doufám, že ještě nějaký uděláš :)

    OdpovědětVymazat
  23. To poznám, po čase už je z ebayu závislosť, haha. Tak ja mám s ním len dobré skúsenosti, neprišla len jediná vec, ale výrobca ju bol ochotný znovu poslať. Takisto boli ochotní vrátiť peniaze (to sa mi stalo 2x, pri poškodenom tovare), alebo poslať znovu, to bolo na mne. Myslím, že budeš spokojná, ak už nie s tovarom, tak aspoň s prístupom. Všetko mi prišlo za krátku dobu, 2,5- 3 týždne. Len kamoška si kupila ten blender čo aj ty, nepoužíva ho, lebo ževraj je veľmi tvrdý. Snáď bude tvoj lepší. :)
    Vďaka za komentár.
    Fashion Happenss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blender by sa mal namocit do vody, dokladne vyzmykat a az potom pouzit. Tak mozno v tom je problem?

      Vymazat
  24. z ebay nejradši objednávám nějaké věci, u kterých vím, že mě nemůžou zklamat..zrovna nedávno jsem si kouila nádherné nápisy na zeď, např. If you believe in yourself, anything is possible. Takové motivační nápisy jsou ěnco pro mě :D. A jednou jsem si objednala šaty, ale byly mně malé, i když jsem objednala velikost L :D To jsou ty asijské velkosti..

    OdpovědětVymazat
  25. Od té doby co mám paypal (asi dva roky) není snad měsíc, že bych něco neobjednala. Od dekorativky, štětců, laků na nehty, příčesků, psaníček, šátků, po tapety na zeď, povlaky na polštáře, spodní prádlo apod. Nejlépe se tam kupují blbosti, kryty na telefon, pouzdro na sluchátka, přívěsky na klíče, jsou to položky v řádech korun, takže to peněženku ani tak nebolí ;-) Takže abych to shrnula, je to závislost jak prase :-D

    OdpovědětVymazat
  26. Já sháním dost podobné hodinky jako ty na třetím obrázku. Ráda bych si koupila už nějaké pořádné, ne bižuterii, ale bohužel nemůžu nic sehnat. :/

    OdpovědětVymazat
  27. Na ebay objednávám často - hlavně šperky a pak třeba štětce a jiné blbosti. Zatím jsme vždy byla spokojená, jediné co mě zklamalo, tak bylo tílko - průhledné, hrozně ušité a navíc mi dorazilo úplně něco jiného než jsem si objednala :(

    OdpovědětVymazat
  28. Kočky, ste perfektné, keď aj mňa takto presviedčate, že je to normálne, stále niečo na nete hľadať, robiť si wishlisty a objednávať. Pravdupovediac, na ebay som si ešte nikdy nič nekúpila, ale pay pal rada využívam pri nákupoch na zahraničných eshopoch. Doteraz nebol žiaden problém, peniaze sa mi vždy odčítajú hneď po odoslaní objednávky. Je to skvelé :)

    OdpovědětVymazat
  29. Mne sa veľmi páčia tie listové kabelky v rôznych farbách, ktoré sú naozaj krásne a pozerám po nich už dávno. :-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  30. To modré psaníčko je vážně krásné, snad ti příjde stajné, jako na obrázku:) Taky bych si konečně chtěla založit PayPal, láká mě nakup tolika věcí, bez kterého to nejde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moja mamka si ho objednavala je velke a skvele :)

      Vymazat
  31. 'Doporučuji jít na aliexpress, kde je často bez poštovného :)

    OdpovědětVymazat
  32. Nefunguje link na tu peněženku, neopravíš ho prosím, hrozně se mi líbí. Jinak ty hodinky do 70 Kč jsou luxusní! Díky

    OdpovědětVymazat
  33. den, kdy jsem si založila paypal byl prokletím :D já na ebay hodně nakupuji bižuterii a asijskou kosmetiku, která je špatně k sehnání. s kabelkami nemám moc dobrou zkušenost, ale teď jsem to prubla a letí ke mně další, tak uvidíme :) každopádně ve svém wishlistu mám neskutečné množství věcí - od úplných blbinek jako jsou notýsky nebo dekorace až po elektroniku :D

    OdpovědětVymazat
  34. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  35. V první řadě bych chtěla poděkovat z příspěvky na vašem blogu. A dále bych se chtěla zeptat, zda máte zkušenosti s těmito laky: http://www.misshashop.cz/catalogsearch/result/?q=lak? Děkuji moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také moc děkuji a s laky bohužel zkušenost nemám, zkuste si vygooglit nějaké recenze :)

      Vymazat
    2. Já také moc děkuji a s laky bohužel zkušenost nemám, zkuste si vygooglit nějaké recenze :)

      Vymazat