pondělí 7. listopadu 2016

Novinky z dílny Rimmel London

Krásné ponělí, milé čtenářky!

Jak si užíváte podzimních sychravých dnů? Chumláte se do svetrů a usrkáváte čaj? Já minulý týden oslavila své dvacátéprvní narozeniny a cítím se tak nějak pořád stejně. Dostala jsem ale spoustu krásných věcí, ze kterých mám velkou radost a brzy vám je ukáži. Blogovací jízdu mi ale kazí škola, jak jinak. V půlce semestru nevím, kam dřív skočit a mám pocit, že se zblázním. Na psaní článků nemám čas, protože do noci s červenýma očima modeluji už týden v kuse židli v 3d programu a co si budem, jednoduché to není.

Od strastí studentů ale přeskočme ke kosmetice, o které to tu dnes bude. Podíváme se blíže na zoubek novinkám od Rimmelu. Na podzim přišla tato značka se spoustou novinek od makeupu po rtěnky. Víte, že jsem v testování poměrně mírná a lecos mi sedne, tentokrát snad ale nepochválím nic. Je to ale opět o tom, že recenze jsou subjektivní a každý má své priority jinde, stejně tak jako kvalitu a rozlišnost pleti...


Vidíte, že dnes máme co dělat, abychom to vše zvládli. Ale jak to u mne bývá, vše vezmu opět letem světem, tedy stručně. Koneckonců, tak to máte rádi! Nejdříve se podíváme na řasenky, pak na nové rtěnky, na paletku stínů a paletku rozjasňovačů, tvářenky a makeup. A na konci na celé líčení.


Nové řasenky Scandaleyes hned ve dvou variantách prezentuje krásná Cara. Obě mají stejný kartáček a liší se v tom, že jedna je černá, druhá extra černá. V praxi to znamená to, že na řasách vypadají úplně stejně. Oranžová Reloaded slibuje lehké odlíčení jen pomocí vody, což se zdá být přelomové, ale úplně mi to tak nefunguje, dále extrémní objem. Černá varianta slibuje úplně to stejné, jen je to tedy 'jiný' odstín. Cena řasenky je 190 korun.

Víte, že mne uspokojí řasenka z nejlevnější cenovky. Dlouho se mi nestalo, že by mi nějaká nevyhovovala. Tak a dnes jsou to právě tyto dvě. Nalíčím se s nimi, to ano, s výsledkem nejsem spokojená. Je s nimi práce, řasy dělají takové nijaké. Žádná bomba, za mne nee.


Rimmel inovoval své stálé rtěnky The Only One a k původním lesklým přidal matné. Změnil obal z černého na červený a přidal do nich skoro až nechutný zápach peroxidu. Červený obal se mi nelíbí a s barevným proužkem, naznačujícím barvu rtěnky uvnitř, absolutně neladí. Navíc mi nepřipadají úplně na 100% matné, lehký lesk v nich je.

Když pominu 'vůni' a obal, rtěnky jsou moc hezké. Na rtech vypadají pěkně a pohodlně se nosí. Slibují to, že nebudou rty vysušovat. Je pravda, že tam nějaký posun vidím. Já na fotkách, skoro jako vždy, mám rty v hrozném rozpraskaném stavu, tak nevypadají nejlíp, ale když mají mé rty svůj den, rtěnky září. Jak jsem psala, příjemně se nosí. Nových matných odstínů je 8 a stojí 170 korun.


Hnědo-nude odstín 700 Trendsetter miluji. Barva je to krásná, na podzim pro mne ideální. Růžovka 110 Leader of The Pink už je teď nositelný méně, stále je to ale krásný odstín.


Nejočekávanějšími novinkami byly bezesporu paletky očních stínů MAGNIF'EYES. Ty se vyrábí ve 3 odstínech a seženete je za 300 korun. Jsou malé a skladné, s klasickým obalem. Uvnitř je 8 stínů, z nichž jsou dva matné.

No, co mám o nich povídat. Nelíbí se mi, i když na ně všichni pějí ódu. I já jsem se na ně moc těšila a vkládala do nich naději. Strašně práší, nejsou moc pigmentované a když se s nimi líčím, strašně je přemlouvám, aby na oku byly vidět. Bez báze je marná snaha s nimi pracovat, tu určitě potřebují. Tmavé stíny jsou ještě ok, ale ty světlé/růžové/zlatavé, to je zkrátka bída. Look, který najdete na konci článku, vypadá poměrně dobře, ale strávila jsem u něj dobu. Navíc stíny mi nepěkně popadaly na nos a vytvořily mi tak 'černé tečky', což opravdu nechcete.


Vidíte, že swatch mluví za vše. První tři stíny nejsou vidět, a to jsem se opravdu snažila...


Druhá očekávaná paletka byla KONTUROVACÍ & ROZJASŇUJÍCÍ PALETKA OD KATE MOSS (200Kč) A ta se mi líbí. Je to taková univerzální cestovní sada. Je světlá, určitě to s ní nepřeženete. Všechny tři části mají shimmer. Rozjasňovač je průměrný, mám takový pocit, že se po nanesení na tvář někam schovává. Navíc se mi tu poprvé docela líbí obal.


Krémové tvářenky ROYAL BLUSH mi přijdou jako jedna veliká zbytečnost. Zkrátka, prsty nikdy nenanesete krásnou rovnoměrnou vrstvu rozmazanou do ztracena. Ještě si je dokáži představit na léto, kdy na večerní párty u bazénu použijete právě je, ale jinak nee. Po styku s kůží zmatní, barevně se mi líbí. Ale jejich aplikace mi tolik vadí, že je teď nedokáži používat. Vyrábí se ve 4 odstínech a stojí 170 korun. Obal je pěkný, hravý a zábavný. Na fotkách je na sobě nemám.


Nový make-up REFRESHER SKIN (250kč) je lehký, prodyšný, má ochranný faktor SPF 15. Má být revoluční právě v tom, že je lehounký, přesto ale má vydržet celý den, bez lesku. Má pudingovou konzistenci.

Já vidím kámen úrazu v tom, že se mi špatně nanáší. Zpozorovala jsem, že se s ním musí pracovat sakra rychle a nanášení prsty není úplně dobré - tvoří se šmouhy a makeup schne. Chce to velký štětec, kterým pleť přejedete a make-up rovnoměrně nanesete. Já na něj používám velký kabuki od Petry, s ním se pracuje hezky. Je pravda, že po nanesení makeup vypadá pěkně a lehce, kryje ale maličko, spíše sjednocuje. Pleť ale udrží matnou, alespoň několik prvních hodin po aplikaci.

Takže je asi na vás, jak tomuto makeupu přistoupíte. Já už pracovala s komfortnějšími makeupy, například Lasting Finish od Rimmelu zbožňuji a na zimu je to můj nejoblíbenější makeup.


Na fotkách jsem se líčila paletkou sínů, martnou nude rtěnkou, řasenkou a paletkou konturovací a rozjasňující. Tvářenky jsem nepoužila, ani makeup.



Co vy říkáte na novinky od Rimmelu? Máte nějaké?
Byla jsem v dnešní recenzi příliš přísná? 

Přeji vám pohodový týden bez stresu, protože ten je prý úplně zbytečný. To si tu píši hlavně pro sebe, protože jsem nervák. Tak si užívejme, že jsme zdravé! Mějte se krásně a já, jestli se mezi sádrováním mého modelu na chvilku utrhnu, napíši vám v týdnu další - outfiitový článek.

 Jsem moc ráda, že jste tu se mnou, děkuji za vás. -Kristý

19 komentářů:

  1. Mne sa asi najvac pozdávajútie rúže, vyzerajú na fotkách pekne aj tie farby sú super. :) Tá paletka tieňov mi trochu pripomína svojimi farbami tieňov paletku od Makeup Revolution Iconic 3. Aj v nej sú tie svetlé tiene slabšie. Ale líčenie sa ti podarilo aj tak. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. vytvorila si naozaj krásne líčenie :) páčia sa mi tieto nové rúže :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Mě ze všech těch novinek zaujaly nejvíc asi rtěnky, hlavně odstín Trendsetter :).
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se docela líbí ten makeup, ale dívala jsem se na odstíny a nesedl by mi asi ani jeden. škoda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak to? Nesedí ti podtóny? Protože nejsvětlejší mi přijde krásně 'světlý' :)

      Vymazat
  5. Me docela lakaji tvarenky a rtenky maji krasne barvy.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  6. Z noviniek ma toho teda moc nezaujalo, možno iba rúže na pery i keď tie obaly, ako vravíš, nie sú zrovna najlepšou voľbou, ale na swatchoch vyzerajú veľmi dobre, a to je hlavné. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Děkuji! Taky mi trvá dobu, než ho takhle upravím :-)

      Vymazat
  8. Já mám náhodou ráda i kritické články, ne jen pochvalné, aspoň je vidět, že jsi to opravdu zkoušela a nepíšeš jen proto, že jsi věci dostala :) ta nude rtěnka ti ale moc sluší a i stíny, škoda, že je s nima takové práce... rozjasňující trio je asi za mě nejzajímavější.

    OdpovědětVymazat
  9. O novinkách jsem už slyšela a četla a fakt mě zaujalo, jak můžou ty rtěnky tak smrdět! :-D

    OdpovědětVymazat
  10. No líčení se ti mega dobře povedlo :) No mě se celkem líbí ty rtěnky a makeup mám také doma, akorát mě štve že mám tmavší odstín, takže budu muset počkat do léta, jinak mi připadá fajný :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  11. Líbí se mi naprosto vše a také bych chtěla vše vyzkoušet...:)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotky moc ti to sluší. Nejvíce mě zaujal makeup.

    OdpovědětVymazat
  13. U Tebe mám Kristy hodně moc ráda, že produkty ukazuješ i na pleti :) parádní článek

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem před pár dny koupila mně a mamce obě nové řasenky, sobě jsem nechala černou a jsme opravdu spokojené, zrovna včera mi řasy chválila, jak je mám krásně dlouhé bez slepenců a jí zase po většině řasenek pálí oči a s oranžovou variantou je také velmi spokojená :).
    Přesto si ale ráda přečtu hezky podanou kritiku :).

    OdpovědětVymazat