pátek 18. listopadu 2016

Novinky!

Krásný páteční den, milí čtenáři.

Myslím, že mám trošku blogový vroubek, co se pravidelného ukazování novinek týká. Podle statistik to jsou oblíbené články, tak doufám, že vám dnešní už tak příjemný den zlepším ještě o něco více. Ukáži vám zajímavé novinky a navnadím vás na zajímavé tipy na vánoční dárky. Mimochodem, už je nakupujete? Já se včera byla projít v Ikee, kde už vládnou Vánoce a koupila jsem si několik drobných maličkostí, ale hlavně načerpala inspiraci a těším se, až začnu vyrábět dekorace
a zdobit!


Už před dvěma měsíci mi přišla řada Cashmere comfort od Dove, kterou jsem už dávno testovala v době, kdy přišla na trh. Proto ji nechávám pro vás, do vánočních balíčků, o které bude do vánoc ještě několik soutěží. Hned další týden se můžete těšit na první ;-) Pod ní je Cosmopolitan, ke kterému byla přiložena plátýnková maska od značky Sephora, která byl na pleti strašně moc příjemná a udělala ji rozzářenou a jemnou, byl to ale však jen chvilkový efekt. Masky od Lirene jsou také novinkou, moc mne ale nelákají, ještě je nemám vyzkoušené.


Astor také přišel s několika novinkami v podobě makeupu s korektorem a laky na nehty. Makeup LIFT ME UP je určen na starší pleť a navíc obsahuje třpytky, což já osobně nesnáším, takže jsem ho poslala dál. Mamce také nevyhovoval pro své špatné krytí a malou výdrž, tak putoval ještě dál, kde už slouží dobře. Na korektory jsem dost náročná a tento mne vůbec nenadchl, mamku ale zase ano, ona nevyžaduje u korektoru krytí. Laky jsem zkoušela jen okrajově, nestíhám je zkoušet a také se o ně podělím s vámi.

Mou kosmetickou sbírku také od září zdobí tento krásný makeup Cushion od L'Oréal, který mi věnovala nejmilejší Kačka. V září, po létě, na vydovolenkované pleti se mi strašně moc líbil, je fantastický. Moc mě baví i aplikace labutěnkou, která asi nebude úplně hygienická. Je ale pratelná/čistitelná. Na pleti zanechává jen lehký a sjednocený finiš, trošku lesklý.


Nově do našich drogérií přišla značka T by tetesept, která nabízí dvě varianty pěn do koupele a solí do vany. K jejímu představení jsme byly s holkami z blogosféry pozvány na moc příjemný event, kde jsme se zrelaxovaly v saunovém komplexu a užili si saunový rituál. Světlejší varianta obsahuje jojobový olej a fíkové mléko, druhá extrakt z růžové orchideje. Pěny se budou před Vánoci prodávat i v krásných dárkových setech. 420 ml stojí 120 korun, seženete na www.kupkosmetiku.cz a nebo v drogériích.


Vánoce už mají i v TheBodyShopu, ale to jste mohli vidět v předchozím článku tady! Já si odnesla tyto božské věci z vánoční limitky SPICED APLE a VANILLA CHAI a vždy, když se jimi natírám, umírám stěstím. Doporučuji vyzkoušet.


Básnila jsem i o tomto odličovacím oleji od stejné značky, více se tu už asi rozepisovat nebudu.


 Dove mne zásobuje docela poctivě, ale právě těmito balíčky udělám už brzy radost jedné z vás!


Občas mi také přijde várka novinek od Miss Sporty. Jaký vy máte názor na tuto značku? Já vá nevím, když už, tak Essence, tady mi nepřijde nic extra kreativního. Nebo se pletu?

Toto jsou novinky v podobě nové řasenky STUDIO LASH DESIGNER a 4 odstínů klasických tužek na oči. Řasenka má fajn kartáček, samotná ale už tak dobrá není.


Pak tu mám nové laky na nehty od Pupa Milano, které schnou do matu a transparentní tužku na rty.


A limitka opět od Miss Sporty, kterou by měl pojit komiks. Komiksové jsou na ní jen motivy na rtěnkách. Nezkoušela jsem, zasoutěžíme si, ano?



Tyto nové botky SOREL jste už také viděli. Jsou perfektní, chodím v nich teď pořád. A mám ještě jedny, a ty si šetřím do nového outfitu, tak vám je ještě neukáži.


Ale sehnala jsem kabát. Pozornáý čtenář už ví a viděl, ale ten asi také nemá smysl ukazovat složený, těšte se na něj v nějakém outfitu.

A to bude asi pro dnešek vše! Napište mi, co vás z novinek zaujalo a co vy jste si pěkného pořídili, já se těším na vaše komentáře! K. <3


10 komentářů:

  1. Krásné novinky, zaujaly mě ty od The Body Shop, ale i ty od Teteseptu, už jen těmi krásnými a veselými obaly :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  2. Chtěla jsem vyzkoušet Loreal makeup,ale bohužel odstínově mi nesedl. Škoda, věřím, že bude skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásné fotky Kristýnko :)ta světýlka v pozadí jsou dokonalý.

    OdpovědětVymazat
  4. Musím se vydat do The body shopu, nějak cítím, že Vanilla chai určitě neodolám a když budou ty Vánoce....tak si něco koupím pod stromeček aspoň:)
    Sim in the Bubblegum
    VÁNOČNÍ GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  5. Já od Miss Sporty mám velice ráda právě laky na nehty, jejich výdrž na nehtech je naprosto skvělá! :) Jinak jsem od nich ještě měla ráda řasenku v zeleném obalu. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. veľmi pekné novinky, a opäť krásne nafotené :)
    mňa zaujali Astor novinky, a Dove :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  7. Ta pěnovka od Lorealu, ty jo, to vůbec neznám. Musím vyzkoušet:)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. tie botičky sú nádherné :* a makeup vyzerá luxusne a veľmi ľahko ďakujem za super tip :* :D

    OdpovědětVymazat